Bol.comin ja Pretaxin yhteistyö jatkuu

Bol.com jatkaa taloushallinnon ulkoistussopimusta Pretaxin hollantilaisen tytäryhtiön Accountor Netherlandsin kanssa.

Pretax Yhtiöiden perustamaan kansainväliseen Accountor Groupiin kuuluva Accountor Netherlands uusii tänään julkistetun tiedon mukaan ulkoistussopimuksen kulutuselektroniikkaan, CD- ja DVD-tuotteiden sekä kirjojen myyntiin erikoistuneen verkkokauppa bol.comin kanssa. Accountor Group on huolehtinut Bol.comin laskutus- ja myyntireskontraprosesseista sekä perintätoiminnoista jo vuodesta 2002 lähtien.

”Olemme erittäin tyytyväisiä sekä Accountorin laadukkaisiin palveluihin että heidän sujuvaan asiakaspalveluunsa, joten ulkoistussopimuksen jatkaminen heidän kanssaan oli helppo päätös”, sanoo Huub Vermeulen, bol.comin operatiivisten toimintojen johtaja.

1,8 miljoonaa erilaista tuotetta valikoimissaan tarjoava Bol.com on viime vuosina kasvanut 40–60 prosentin vuosivauhtia. Kasvu edellyttää tehokkaita, korkealaatuisia prosesseja, jotka skaalautuvat tapahtumamäärän ja myyntisaamisten kasvuun ja pitävät kassavirran tasaisena. Kuuden yhteistyövuoden aikana bol.com on oppinut arvostamaan Accountorin asiantuntemusta ja tehokkaita palveluita. ”Voimme keskittyä ydinliiketoimintaamme, kun osaavat kumppanit huolehtivat tukitoiminnoista. Accountor on taloushallinnon sähköistämisen edelläkävijä, joka viimeisimmän teknologian lisäksi tarjoaa tehokkaita prosesseja ja huippuasiantuntemusta. Pohjois-Euroopan suurimpana talous- ja palkkahallintopalveluiden tarjoajana heillä on myös resursseja prosessien ja joustavien ratkaisujen edelleenkehittämiseen. Accountor käsittelee päivittäin kymmeniä tuhansia ostolaskuja, mikä on erinomainen esimerkki heidän suorituskyvystään”, kertoo Vermeulen.

”Olemme ylpeitä roolistamme bol.comin avainpartnerina sekä yhteistyössämme saavutetusta luottamuksesta. On hienoa, että voimme tukea bol.comin menestystä taloushallinnon ulkoistuspalveluidemme kautta myös jatkossa”, kertoo Mick Leonhardt, Accountor Netherlandsin toimitusjohtaja.
Pretax Yhtiöt on rakentanut liiketoimintaansa ulkomailla määrätietoisesti vuodesta 2006. Yritys toimii Pohjoismaissa, Hollannissa, Baltian maissa, Venäjällä ja Ukrainassa. Pretaxin kansainvälisen liiketoiminnan liikevaihto on tänä vuonna 43 miljoonaa euroa ja ulkomailla toimivia asiakkaita on kaikkiaan 6000.