Pohjois-Euroopan suurin talouden ulkoistuspalvelujen tuottaja jatkaa yritysostojaan Tanskassa

Accountor Group on ostanut tanskalaisen Dansk Bogføring & Revision ApS:n. Yhtiön palveluksessa on seitsemän asiantuntijaa Kööpenhaminassa. Accountor jatkaa kasvuaan Tanskassa, jossa se osti Absalon Services A/S:n kolme kuukautta aikaisemmin.

Accountor Group on franchise-yrittäjineen Pohjois-Euroopan suurin taloushallinnon ulkoistuspalvelujen tuottaja. Yhtiö toimii Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Venäjällä, Ukrainassa, Hollannissa ja Saksassa. Ryhmän palveluksessa on noin 2 300 asiantuntijaa, jotka palvelevat yli 30 000 asiakasta. Konsernin liikevaihto vuonna 2011 tulee olemaan noin 180 miljoonaa euroa.

“Olemme tyytyväisiä saadessamme Dansk Bogføring & Revisionin osaksi Tanskan organisaatiotamme. Yhtiö vahvistaa asemaamme pienten ja keskisuurten yritysten markkinoilla, ja istuu hyvin kunnianhimoisiin kasvusuunnitelmiimme. Odotamme Tanskan liiketoimintamme kasvavan sekä orgaanisesti että yritysostojen kautta”, Accountor Group Tanskan toimitusjohtaja Karsten Heiselberg sanoo.

“Olemme etsineet oikeaa kumppania jo jonkin aikaa. Uskomme Accountorin olevan oikea valinta ja odotamme innolla, että pääsemme hyödyntämään konsernin laajoja investointeja uusiin teknologioihin”, tehtävässään jatkava johtaja Annette Jensen Dansk Bogføring & Revisionista sanoo.

“Dansk Bogføring & Revisionin ostaminen tukee kasvustrategiaamme Tanskassa.
Accountor Group on kasvanut nopeasti ja säilyttää asemansa Pohjois-Euroopan johtavana taloushallinnon ulkoistuspalvelujen tuottajana. Odotamme tilitoimistojen konsolidoitumisen jatkuvan taloushallinnon sähköistymisen myötä”, Accountor Groupin toimitusjohtaja Asko Schrey sanoo.

Accountor Group
Asko Schrey, toimitusjohtaja
asko.schrey@accountorgroup.com

Ari Kelloniemi, talousjohtaja