SUOMEN LIIKEKIRJANPITO OY LIITTYY OSAKSI PRETAX KONSERNIA

Pohjoismaiden johtava talous- ja palkkahallinnon palveluyritys Pretax Yhtiöt ja Suomen Liikekirjanpito Oy ovat sopineet Suomen Liikekirjanpito Oy:n liittymisestä Pretax konserniin 1.7.2010 alkaen.

Yhtiön omistajat Markus ja Timo Heiman ja muu henkilökunta siirtyvät Pretaxin palvelukseen. Suomen Liikekirjanpito palvelee yrityksiä ja yhteisöjä Helsingissä, Vantaalla ja Jämsässä yhteensä 25 talouden ammattilaisen voimin.

”Kaupan myötä voimme tarjota asiakkaillemme entistä monipuolisempia palvelukokonaisuuksia sekä nykyistä suuremmat resurssit ja laajemman toimintaympäristön”,  Suomen Liikekirjanpidon toimitusjohtaja Markus Heiman kertoo.

”Olemme hyvin ilahtuneita saadessamme Suomen Liikekirjanpidon vahvistamaan toimintaamme pääkaupunkiseudulla. Yhtiöllä on vahva yrityspuolen tuntemus ja  korkealuokkaista osaamista”, toteaa puolestaan Pretaxin Etelä-Suoomen aluejohtaja Helena Laakso.

Ari Kelloniemi

Talousjohtaja

Pretax Yhtiöt

gsm 0400 883 371

Markus Heiman

Suomen Liikekirjanpito Oy

gsm 0400 424 979

Pretax Yhtiöt on Pohjois-Euroopan suurin talous- ja palkkahallinnon palveluyritys. Olemme talouden sähköistämisen edelläkävijöitä. Tehtävämme on tarjota asiakkaille vapaus menestyä: tuottaa tietoa päätöksentekoon tehokkain palveluin. 15 000 yritystä ja yhteisöä ovat ulkoistaneet osan tai koko taloushallintonsa meille. Toimimme Pohjoismaissa, Hollannissa, Saksassa, Baltian maissa, Venäjällä ja Ukrainassa. Kaikkiaan palveluksessamme on 1 400 asiantuntijaa, joista 850 työskentelee toimipisteissämme eri puolilla Suomea. Kansainvälisessä liiketoiminnassa Pretax käyttää markkinointinimeä Accountor Group.