Tilitoimisto Optimus liittyy osaksi Suomen suurinta tilitoimistoketjua Pretax Yhtiöitä

Tilitoimisto Optimus Oy liittyy osaksi Pretax Yhtiöitä. Yrityskaupanmyötä Pretaxin asema Pohjois-Karjalassavahvistuu merkittävästi.  Yhdistymisen jälkeen Pretaxilla on toimipisteet Joensuussa, Outokummussa, Lieksassa, Enossa ja Ilomantsissa. Alueen toimipaikoissa on yhteensä 43 taloushallinnon ammattilaista palvelemassa noin 900 asiakasta.

”Yrityskaupan myötä asiakkaamme ja henkilökuntamme pääsevät nauttimaan Suomen johtavan taloushallinnon palveluyrityksen palveluista ja järjestelmistä”, toimitusjohtaja Jouni MönkkönenOptimus Oy:stä sanoo.

”Optimus vahvistaa asemaamme Pohjois-Karjalassa ja täydentää erinomaisella tavalla valtakunnallista peittoamme”, talousjohtajaAri KelloniemiPretax Yhtiöistä toteaa.

Liittyminen ei aiheuta mitään henkilöstömuutoksia, vaan koko Optimuksen  henkilökunta jatkaa vanhoina työntekijöinätehtävissään. Optimuksen toimitusjohtaja Jouni Mönkkönen jatkaa myös Pretaxin palveluksessa keskittyen entiseen tapaan yrityskonsultointeihin sekä Pretaxin liiketoiminnan kasvattamiseen Pohjois-Karjalassa.

Tilitoimisto Optimus Oy
toimitusjohtaja Jouni Mönkkönen, p. 0500 - 276 696
Pretax Yhtiöt
talousjohtaja Ari Kelloniemi, p. 0400 - 883 371

Pretax Yhtiöt on Pohjois-Euroopan suurin talous- ja palkkahallinnon palveluyritys, joka vietti kuluvana syksynä 66-vuotisjuhlaansa. Olemme talouden sähköistämisen edelläkävijöitä. Tehtävämme on tarjota asiakkaille vapaus menestyä: tuottaa tietoa päätöksentekoon tehokkain palveluin. 15 000 yritystä ja yhteisöä ovat ulkoistaneet osan tai koko taloushallintonsa meille. Toimimme Pohjoismaissa, Hollannissa,Baltian maissa, Venäjällä ja Ukrainassa. Kaikkiaan palveluksessamme on 1 400 asiantuntijaa,joista 850 työskentelee toimipisteissämme eri puolilla Suomea.Kansainvälisessä liiketoiminnassa Pretax käyttää markkinointinimeä Accountor Group.