Ylivertainen asiantuntemus nosti Proactin VMwaren Professional Services Organization -kumppaniksi

Proactin pohjoismainen organisaatio on yltänyt merkittävään saavutukseen VMwaren sertifioimina asiantuntijoina ja konsultteina. VMwaren PSO-kumppanuus vahvistaa Proactin asemaa yhtenä alueen vahvimmista VMware-kumppaneista.

Proact on vuosien mittaan rakentanut vahvaa virtualisointi- ja pilviteknologioiden osaamista. Yhtiö on toimittanut varmistus-, tallennus, verkko- ja tietoturvapalveluita sekä ratkaisuja globaaleille yrityksille vuodesta 1994 alkaen. Proactin kumppanuus virtualisoinnin edelläkävijä VMWaren kanssa on kehittynyt ajan mittaan. Globaali Professional Services Organization (PSO) -kumppanuus osoittaa, että Proact on savuttanut korkeimman mahdollisen sertifiointi- ja osaamistason VMwaren alustoissa ja teknologioissa. PSO-kumppanuuden myötä Proact on valtuutettu suorittamaan vaativia konsultointitehtäviä VMwaren suurimmille asiakkaille.

”Toivotamme Proactin tervetulleeksi PSO-kumppaniksemme ja odotamme innolla entistäkin läheisempää yhteistyötä heidän kanssaan. Proact voi nyt tarjota konsultointipalveluita Professional Services -organisaatiollemme ja osallistua uskomattoman kompleksisiin konesali- ja muutosprojekteihin, joita VMware tarjoaa yritysasiakkailleen”, VMwaren maajohtaja Lars Bo Klausen sanoo ja jatkaa:

”Strategisena VMware-kumppanina ja Professional Services -organisaatiomme kanssa tekemänsä sopimuksen ansiosta Proact tukee VMwaren Software Defined Data Center -yritysstrategiaa, joka virtualisoi it-infrastuktuurin kaikki komponentit.”

Merkki kompetenssista ja korkeasta laadusta

”PSO-kumppanuus VMwaren kanssa on merkittävä osoitus Proactin ammattitaidosta ja sertifioidun osaamisen tasosta. Se parantaa palveluidemme laatua entisestään. Meillä on kokemusta monimutkaisista toimeksiannoista. Olemme sitoutuneita asettamaan strategisten palveluiden ja konsultoinnin standardit sekä kehittämään jatkuvasti kykyämme tuottaa korkeatasoisimpia ratkaisuja”, Proactin Suomen toimitusjohtaja Mika Nyholm sanoo.

PSO-kumppanina Proact auttaa asiakkaitaan toteuttamaan liiketoimintastrategiaansa.

”Yhä useampi ammattimaisesti toimiva organisaatio valitsee konesalipalveluiden jakelumalliksi nykyisin virtualisoinnin ja pilven. Me autamme heitä realisoimaan valitsemansa ohjelmiston koko potentiaalin. Mahdollistamme siten strategisia etuja investoinneista, jotka on usein tehty taktisista syistä. Asiakkaiden on standardisoitava ja automatisoiva useita prosessejaan ottaakseen uusia palveluita nopeasti käyttöön, samalla kun täysi hallinta koko infrastruktuurista säilyy tietohallinnolla”, Mika Nyholm lisää.

For further information, please contact:

Mika Nyholm, toimitusjohtaja, Proact Finland Oy, +35 84 01 80 38 82, mika.nyholm@proact.fi

Danny Duggal, Director of Marketing, Business Unit Nordics, Proact IT Group AB,+46 733-566 843, danny.duggal@proact.eu

Proact on Euroopan johtava riippumaton konesali- ja pilvipalveluiden tarjoaja. Yhtiö tarjoaa liiketoimintahyötyjä yrityksille ja viranomaisille kaikkialla maailmassa. Tarjoamalla joustavia, luotettavia ja turvallisia it-palveluita Proact auttaa asiakkaitaan vähentämään riskejä ja kustannuksia.

Proact hallitsee omissa pilvipalveluissaan 70 petatavua dataa ja on toimittanut menestyksekkäästi yli 3500 projektia eri puolilla maailmaa. Yli 720 työntekijää työskentelee Proact-konsernin palveluksessa Euroopassa ja Yhdysvalloissa. Vuonna 1994 perustetun Proactin emoyhtiö Proact IT Group AB listautui Tukholman Nasdaq-pörssiin osaketunnuksella PACT vuonna 1999. Lisätietoja Proactista osoitteessa www.proact.fi

Avainsanat: