Procountorilla jo 10 000 asiakasta

Tiedotusvälineille 8.4.2015

Suomalaisen Procountorin asiakasmäärä on ylittänyt merkittävän rajapyykin, kun yritys sai 10 000. asiakkaansa. Rajan ylittänyt yritys oli Seinäjoen Runkokulma Oy, joka ryhtyi Procountorin käyttäjäksi tilitoimistonsa BigBag Oy:n vinkkaamana.

"Taloushallinnon pilvipalvelut yleistyvät nyt vauhdilla pk-yritysten ja tilitoimistojen käytössä . Asiakasmäärämme onkin kasvanut nopeasti ja osasimme odottaa, että 10 000 asiakkaan raja ylittyy kevään aikana. Nyt sähköisestä taloushallinnosta on tullut todellista valtavirtaa. Tästä ei voi kuin iloita, sillä sähköiseen taloushallintoon siirtyminen on iso tehokkuusbuusteri koko suomalaiselle pk-yrityskentälle", Procountorin toimitusjohtaja Mikko Siivola sanoo.

”Olemme käyttäneet Procountoria jo vuodesta 2009, jolloin perustimme yrityksemme. Emme halunneet mitään vanhan päälle tehtyä näennäissähköistystä, vaan tehokkainta oli siirtyä kertaheitolla pilveen”, tilitoimisto BigBagin Pekka Partanen sanoo.

Sähköisen taloushallinnon pilvipalvelua kehittävä Procountor kasvaa voimakkaasti niin asiakasmäärällä, liikevaihdolla kuin työntekijämäärälläkin mitaten. Vuoden 2013 lopussa Procountorilla oli asiakkaita reilut 5400, vuotta myöhemmin yli 8500. Asiakkaina on sekä erikokoisia yrityksiä, jotka käyttävät Procountorin ohjelmistoa suoraan, että tilitoimistoja, jotka tarjoavat Procountorin ohjelmistoa edelleen omille asiakkailleen.

Procountor on vuosituhannen vaihteessa perustettu ohjelmistoyhtiö, joka tuottaa sähköisen taloushallinnon pilvipalvelua. Yhtiö on alansa pioneeri ja auttanut satoja tilitoimistoja ja tuhansia yrityksiä automatisoimaan taloushallintonsa toistuvia rutiineja ja vapauttamaan taloushallinnon ammattilaiset arvokkaampaan työhön – taloustiedon tulkitsijoiksi.

Lisätietoja:

Mikko Siivola
toimitusjohtaja, Procountor
puhelin: 040 7675 168
sähköposti: mikko.siivola (at) procountor.com

Procountor-ohjelmisto automatisoi taloushallinnon rutiinit ja tuo tosiaikaisen tiedon päätöksenteon tueksi. Pilvipalveluna toimiva suomalainen sähköisen taloushallinnon ohjelmisto pitää taloustiedot aina ajan tasalla ja turvallisesti saatavilla. Helppokäyttöinen ohjelmisto kokoaa tilitoimiston talousasiantuntijat sekä organisaation omat talousosaajat ja vastuuhenkilöt saman tiedon äärelle, mikä mahdollistaa täysin sähköisen taloushallinnon. Jatkuvasti kehittyvää Procountoria käyttää jo yli 10 000 erikokoista organisaatiota ja runsaat 400 edistyksellistä tilitoimistoa. Suomesta johdettu yritys laajenee parhaillaan muihin Pohjoismaihin. Procountor on osa Accountor-konsernin ohjelmistoliiketoimintaa. Lisätietoa: www.procountor.com.

Avainsanat: