Tilitoimistoketju Talousverkko siirtyy käyttämään Procountoria

Suomalainen sähköisen taloushallinnon edelläkävijä Procountor kasvattaa asiakasmääräänsä puolella

Suomen laajin ketjuperiaatteella toimiva tilitoimisto- ja taloushallintoyhtiö Suomen Talousverkko ryhtyy tarjoamaan asiakkailleen Procountorin pilvipohjaista taloushallinto-ohjelmistoa. Yhtiö palvelee yli kahtatuhatta yritystä eri puolilla Suomea. Tähän asti Talousverkon pääasiallinen järjestelmäratkaisu on ollut norjalaisen Visman omistama Netvisor.

Procountorin ja Talousverkon tavoitteet ovat kunnianhimoiset: tähtäimessä on saada vuoden 2016 loppuun mennessä 3000 uutta Procountoria käyttävää asiakasta. Mikäli tämä toteutuu, se merkitsee 50 prosentin kasvua Procountorin nykyiseen asiakasmäärään ja yli kaksinkertaistaa Talousverkon sähköistä taloushallintoa hyödyntävien asiakkaiden määrän.

"Talousverkon toiminta-ajatus perustuu erinomaiseen yrittäjävetoiseen palveluun sekä sähköiseen taloushallintoon. Procountor on sähköisen taloushallinnon edelläkävijä, ja haluamme tarjota asiakkaillemme uusia vaihtoehtoja, jotta ketjumme yrittäjät voivat palvella kutakin asiakasta parhaalla mahdollisella tavalla. Procountorin tuoteuudistus tekee siitä Suomen edistyksellisimmän taloushallinnon työkalun. Lisäksi Procountorin tuoteperheen ohjelmistot Taloushallinto ja Tallennus muodostavat yhdessä polun, jota pitkin asiakkaidemme on entistä vaivattomampi siirtyä sähköiseen taloushallintoon", Talousverkon ketjupäällikkö Lars Forsström sanoo

Procountor on vuosituhannen vaihteessa perustettu suomalainen ohjelmistoyhtiö, jonka ideana on alusta lähtien ollut kehittää pilvipalveluna toimitettavaa, automaatiota hyödyntävää taloushallinto-ohjelmistoa. Procountorin tuotetta käyttävät sekä pk-yritykset että näitä palvelevat tilitoimistot.

"Sähköisestä taloushallinnosta on puhuttu jo toistakymmentä vuotta ja monelta on jo usko loppunut matkan varrella. Nyt markkinassa on tapahtumassa nopea muutos, jossa sähköinen taloushallinto alkaa lopulta muuttua valtavirraksi. Automatisoitu taloushallinto vapauttaa tilitoimistojen ammattilaiset rutiinitöistä tarjoamaan neuvoja ja näkemystä asiakasyrityksilleen, ja pilvessä toimivan palvelun ansiosta taloustieto on aina ajan tasalla ja kaikkien saatavilla", Procountorin toimitusjohtaja Mikko Siivola sanoo.

"Yhteistyömme Talousverkon kanssa on merkittävä edistysaskel suomalaisessa taloushallinnossa ja auttaa meitä osaltamme kehittämään taloushallintoa suuntaan jota pidämme hyvänä - rutiineista kohti reaaliaikaista ja konsultoivaa taloushallintoa",  Siivola jatkaa.

Mikko Siivola

Procountor

puhelin: 020 787 9838

sähköposti: mikko.siivola@procountor.com

Lars Forsström

ketjupäällikkö

Talousverkko

puhelin: 050 3377 323

sähköposti: lars.forsstrom@talousverkko.fi

Procountor automatisoi taloushallinnon rutiinit ja tuo tosiaikaisen tiedon päätöksenteon tueksi. Pilvipalveluna toimiva suomalainen sähköisen taloushallinnon ohjelmisto pitää taloustiedot aina ajan tasalla ja turvallisesti saatavilla. Helppokäyttöinen ohjelmisto kokoaa tilitoimiston talousasiantuntijat sekä organisaation omat talousosaajat ja vastuuhenkilöt saman tiedon äärelle, mikä mahdollistaa täysin sähköisen taloushallinnon. Jatkuvasti kehittyvää Procountoria käyttää jo yli 6000 erikokoista organisaatiota ja runsaat 300 edistyksellistä tilitoimistoa. Suomesta johdettu yritys laajenee parhaillaan muihin Pohjoismaihin. Procountor on osa Accountor-konsernin ohjelmistoliiketoimintaa. Lisätietoa: www.procountor.com.

Suomen Talousverkko on valtakunnallinen yrittäjävetoinen tilitoimistoketju, käytämme sähköisiä työvälineitä ja panostamme erinomaiseen asiakaspalveluun. Erinomaisesta asiakaspalvelusta vastaa paikallinen Talousverkon tilitoimistoyrittäjä. Talousverkko toimii 31 paikkakunnalla, 37 franchising-yrittäjän voimin. Talousverkko on edustettujen paikkakuntien lukumäärällä mitattuna Suomen suurin tilitoimisto. Talousverkko tunnetaan lauseesta "Tilitoimistopalvelut yrittäjältä yrittäjälle tyytyväisyystakuulla". Talousverkko-ketjun liikevaihto kasvoi vuoden 2012 n. 5,5 miljoonasta eurosta vuoden 2013 aikana n. 6,9 miljoonaan euroon ja kasvutahti näyttää tulevina vuosina jatkuvan ennallaan. Suomen Talousverkko on osa Divest Group -konsernia. Divest-yhtiöt tukevat liikkeenjohtoa taloushallinnon, myynnin, henkilöstöjohtamisen sekä asiakaspalvelun prosesseissa. Palveluvalikoima rakentuu konsultoinnin, rekrytoinnin ja ulkoistuksen ympärille.