Artemis International Solutions Corporationin Osakkeet Yhdistetty 1:25

Proha Oyj Pörssitiedote 10.2.2003 klo 8.30 ARTEMIS INTERNATIONAL SOLUTIONS CORPORATIONIN OSAKKEET YHDISTETTY 1:25 Proha Oyj:n 80-prosenttisesti omistama Artemis International Solutions Corporation (AISC) on 7.2.2003 suorittanut osakkeidensa yhdistämisen (reverse split). Kaksikymmentä viisi (25) AISC:n osaketta yhdistetään yhdeksi (1) osakkeeksi AISC:n ylimääräisen yhtiökokouksen 21.10.2002 päätökseen perustuen. Ennen yhdistämistä AISC:llä oli 250.000.000 osaketta ja yhdistämisen jälkeen noin 10.000.000. Jos osakkeiden yhdistämisen jälkeen osake- määrä ei ole tasajaollinen, erotus maksetaan osakkaille rahana. Kaupankäynti yhdistetyllä osakkeella aloitettiin 7.2.2003 OTCBB-lis- talla. Osakkeen väliaikainen kaupankäyntitunnus on AMSIV kunnes uudet osaketodistukset on laskettu liikkeeseen. Uusi kaupankäyntitunnus tulee olemaan AMSI. Aiempi kaupankäyntitunnus oli AISC. Osakkeiden yhdistäminen on tekninen järjestely, jolla ei ole vaiku- tusta Prohan omistukseen AISC:ssa eikä Prohan osakkeisiin tai niillä käytävään kauppaan. Proha lyhyesti Proha on maailmanlaajuisesti johtava portfolio- ja projektijohtamisen ohjelmistotoimittaja. Prohan tarjoamat ohjelmistoratkaisut auttavat asiakasyrityksiä toteuttamaan strategiaansa, kohdentamaan resurssinsa tuottavasti ja ohjaamaan operatiivista toimintaansa mahdollisimman kannattavasti. Proha-konsernin liikevaihto vuonna 2001 oli 82,8 mil- joonaa euroa. Liikevaihdosta yli 4/5 tulee Suomen ulkopuolelta. Proha Oyj Pekka Pere Toimitusjohtaja Lisätietoja PROHA OYJ Toimitusjohtaja Pekka Pere, puh.020 4362 000 pekka.pere@proha.com http://www.proha.fi JAKELU: Helsingin Pörssi Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/10/20030210BIT00010/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/10/20030210BIT00010/wkr0002.pdf