ARTEMIS INTERNATIONAL SOLUTIONS CORPORATIONIN UUSI HALLITUS

Proha Oyj Pörssitiedote 2.12.2004 klo 12.20 ARTEMIS INTERNATIONAL SOLUTIONS CORPORATIONIN UUSI HALLITUS Proha Oyj:n yhdysvaltalaisen tytäryhtiön Artemis International Solutions Corporationin yhtiökokous muutti yhtiön hallituksen kokoonpanoa Artemiksen hallituksen esityksen mukaisesti. Uuteen hallitukseen kuuluvat David Cairns uutena jäsenenä sekä edelleen jatkavina Joseph Liemandt, Michael Murphy, Olle Ödman, Steve Yager, Bengt-Åke Älgevik ja Pekka Pere. Enemmistö hallituksen jäsenistä on riippumattomia (Cairns, Liemandt, Murphy ja Ödman) ja Artemiksen hallituksen kokoonpano vastaa siten asiaa koskevaa NASDAQ-markkinapaikan säännöstä. Proha lyhyesti Proha-konserni on portfolio- ja projektijohtamisen ohjelmistoratkaisujen markkinajohtaja maailmassa sekä Suomen suurin ja kansainvälisin ohjelmistotuoteyritys. Konserniin kuuluvat Artemis-alakonserni, joka edustaa noin 70 % konsernin liikevaihdosta sekä öljy- ja kaasusektorille painottunut Norjan projektijohtamisen liiketoiminta, jonka liikevaihto-osuus on noin 30 %. Proha-konsernin liikevaihto vuonna 2003 oli 76,8 miljoonaa euroa. Liikevaihdosta noin 90% tulee Suomen ulkopuolelta. Vuonna 1984 toimintansa aloittaneen Prohan palveluksessa työskentelee noin 590 henkeä, joista noin 90 Suomessa. Proha Oyj Pekka Pere Toimitusjohtaja Lisätietoja Proha Oyj Toimitusjohtaja Pekka Pere, puh. 020 4362 000, pekka.pere@proha.com http://www.proha.fi Jakelu: Helsingin Pörssi Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/WOLReleaseFile.aspx?id=55035&fn=wkr0007.pdf