ARTEMIS INTERNATIONAL SOLUTIONS CORPORATIONIN VARSINAINEN YHTIÖKOKOUS

Proha Oyj:n tytäryhtiö Artemis International Solutions Corporation (AISC) on kutsunut koolle varsinaisen yhtiökokouksen pidettäväksi 27.7.2005 klo 10.00 paikallista aikaa yhtiön pääkonttorin tiloissa Kaliforniassa osoitteessa 4041 MacArthur Boulevard, Suite 401, Newport Beach, CA 92660. AISC:n yhtiökokouksessa käsitellään seuraavat asiat: 1. Hallituksen jäsenten valinta AISC:n hallitus ehdottaa, että hallituksen erovuoroiset jäsenet Pekka Pere, Olof Ödman ja Bengt-Åke Älgevik valitaan uudelleen. Ei erovuorossa olevina jatkavat Steven Yager, Mike Murphy, Joseph Liemandt ja David Cairns. 2. Tilintarkastajien valinnan vahvistaminen 3. Muut mahdolliset esille tulevat asiat Yhtiökokouskutsu liitteineen (FORM DEF 14A) on nähtävissä kokonaisuudessaan SEC:n internet-sivuilla osoitteessa www.sec.gov/edgar/searchedgar/companysearch.html nimellä Artemis International. Proha Oyj Pekka Pere Toimitusjohtaja Lisätietoja PROHA OYJ Toimitusjohtaja Pekka Pere, puh.020 4362 000 pekka.pere@proha.com http://www.proha.fi