ARTEMIS INTERNATIONAL SOLUTIONS TEHNYT 5 MILJOONAN DOLLARIN LAINASOPIMUKSEN

Proha Oyj Pörssitiedote 15.8.2003 klo 13.10 ARTEMIS INTERNATIONAL SOLUTIONS TEHNYT 5 MILJOONAN DOLLARIN LAINASOPIMUKSEN Proha Oyj:n tytäryhtiö Artemis International Solutions Corporation (AISC) on päättänyt sopia Laurus Master Fund Ltd:n (Laurus) kanssa yhteensä 5 miljoonan dollarin lainalimiitistä liiketoimintansa rahoittamiseksi. Lainan antajalla on oikeus vaihtaa käytössä olevan lainan määrää AISC:n osakkeiksi osakkeen markkinahintaan lisättynä 25 %:lla. Sopimusehdot rajoittavat Lauruksen omistuksen 2.5 %:iin AISC:n osake- kannasta. Samassa yhteydessä Laurus saa warrantit 125.000 AISC:n osakkeeseen. AISC:llä on oikeus maksaa laina takaisin milloin tahansa. AISC julkisti osavuosikatsauksensa (FORM 10-Q) 14.8.2003, joka on nähtävissä kokonaisuudessaan nähtävillä SEC:n internet-sivuilla osoitteessa www.sec.gov/edgar/searchedgar/companysearch.html nimellä Artemis International. Proha Oyj Pekka Pere Toimitusjohtaja Lisätietoja PROHA OYJ Toimitusjohtaja Pekka Pere, puh.020 4362 000 pekka.pere@proha.com www.proha.fi JAKELU: Helsingin Pörssi Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/08/15/20030815BIT00410/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/08/15/20030815BIT00410/wkr0002.pdf