ARTEMIS-KONSERNIN TOIMITUSJOHTAJA VAIHTUU

Proha Oyj Pörssitiedote 23.1.2004 klo 8.30 ARTEMIS-KONSERNIN TOIMITUSJOHTAJA VAIHTUU Prohan alakonsernin Artemis International Solutions Corporationin (AISC) toimitusjohtaja vaihtuu. AISC:n hallitus nimitti uudeksi toimitusjohtajaksi Patrick Ternierin, joka on vastannut aiemmin Ranskan ja Saksan Artemiksen toiminnasta. Patrick Ternier aloittaa AISC:n toimitusjohtajana välittömästi. AISC:n toimitusjohtaja Michael Rusert eroaa tehtävästään ja jättää samalla paikkansa AISC:n hallituksen jäsenenä. Patrick Ternierillä on 20 vuoden kokemus kansainvälisestä ohjelmisto- liiketoiminnasta. Hän oli sekä Saksan että Ranskan Artemis-yhtiöiden suurin osakkeenomistaja ja toimitusjohtaja ennen niiden liittämistä osaksi Proha-konsernia joulukuussa 2000. Patrick Ternierillä on maisterin tutkinto Ecole Centralesta sekä taloustieteen kandidaatin tutkinto. Proha lyhyesti Proha on maailmanlaajuisesti johtava portfolio- ja projektijohtamisen ohjelmistotoimittaja ja Suomen suurin ohjelmistotuoteyritys. Prohan tarjoamat ohjelmistoratkaisut auttavat asiakasyrityksiä toteuttamaan strategiaansa, kohdentamaan resurssinsa tuottavasti ja ohjaamaan operatiivista toimintaansa mahdollisimman kannattavasti. Proha- konsernin liikevaihto vuonna 2002 oli 100,8 miljoonaa euroa. Liikevaihdosta lähes 90 % tulee Suomen ulkopuolelta. Konsernin palveluksessa on lähes 630 henkilöä, joista 530 ulkomailla. Proha Oyj Pekka Pere Toimitusjohtaja Lisätietoja Pekka Pere, Proha Oyj, puh. 020 4362 000, pekka.pere@proha.com www.proha.fi ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/01/23/20040123BIT00010/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/01/23/20040123BIT00010/wkr0002.pdf