ILMOITUS STABILOINNIN PÄÄTTYMISESTÄ JA MYYTYJEN OSAKKEIDEN MÄÄRÄN LISÄÄMISESTÄ

ILMOITUS STABILOINNIN PÄÄTTYMISESTÄ JA MYYTYJEN OSAKKEIDEN MÄÄRÄN LISÄÄMISESTÄ Proha Oyj:n kansainvälisen osakemyynnin pääjärjestäjät ovat päättäneet käyttää niille annettua oikeutta korottaa myytävien osakkeiden määrää ostamalla Artemis Acquisition Corporationilta 111.500 Proha Oyj:n osaketta. Lisäosakkeiden myynnin yhteydessä pääjärjestäjät ovat lopettaneet osakemyynnin stabilointiehtojen mukaisesti Proha Oyj:n osakkeen stabilointitoimenpiteet. Stabilisaatioaikana stabilointikauppoja pääjärjestäjien puolesta toteuttanut Handelsbanken Investment Banking on ostanut yhteensä 88.500 osaketta ja myynyt yhteensä 0 osaketta. Ostettujen osakkeiden ylin hinta on ollut 20,00 euroa osakkeelta, alin hinta 16,00 euroa osakkeelta ja kaupankäyntimäärillä painotettu keskihinta 18,94 euroa osakkeelta. Proha Oyj Pekka Pere Toimitusjohtaja Lisätietoja PROHA OYJ Toimitusjohtaja Pekka Pere, puh.020 4362 000 pekka.pere@proha.fi http://www.proha.fi JAKELU: Helsingin Pörssi Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.bitonline.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.bit.se/bitonline/2000/10/20/20001020BIT00070/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/10/20/20001020BIT00070/bit0002.pdf