LP-MARKKINATAKAUS PROHA OYJ:N OSAKKEELLE

Proha Oyj ja ruotsalainen Remium AB ovat tehneet sopimuksen Helsingin Pörssin markkinatakausohjeen (5.4.2004) mukaisesta markkinatakauksesta. Sopimuksen mukaan Remium AB antaa Proha Oyj:n osakkeelle osto- ja myyntitarjouksen siten, että suurin sallittu osto- ja myyntitarjouksen välinen erotus on 0,02 euroa. Markkinatakaajan tarjoukset sisältävät vähintään 10 000 osaketta, joka vastaa 100 pörssierää. Remium AB sitoutuu antamaan Proha Oyj:n osakkeelle osto- ja myyntitarjouksen Helsingin Pörssin kaupankäyntijärjestelmässä Pörssin NM-listalla jokaisena pörssipäivänä vähintään kahdeksankymmentäviisi (85) prosenttia Pörssin jatkuvan kaupankäynnin ajasta sekä Proha Oyj:hin sovellettavassa Pörssin päivän avaus- ja päätösmenettelyssä. Sopimuksen mukainen markkinatakaus alkaa 12.6.2006. Sopimus on voimassa kuuden (6) kuukauden määräajan jälkeen toistaiseksi, ja sopimuksen irtisanomisaika on yksi (1) kuukausi. Markkinatakauksen avulla pyritään varmistamaan Proha Oyj:n osakkeen likviditeetti osakemarkkinoilla ja pitämään Prohan osakkeiden myynti- ja ostotarjousten ero pienenä. Proha Oyj Pekka Pere Toimitusjohtaja Lisätietoja: Proha Oyj Toimitusjohtaja Pekka Pere, puh.020 4362 000 pekka.pere@proha.com www.proha.fi Remium Ab Christoffer Häggblom, tel +358 (0)50 911 6117 christoffer.haggblom@remium.com www.remium.com Jakelu: Helsingin Pörssi Keskeiset tiedotusvälineet