Nettiostokset automaattisesti kirjanpitoon

Nettiostokset automaattisesti kirjanpitoon Smilehouse Oy:n verkkokauppaohjelmistojen liittäminen ProCountor.Com - taloushallintopalveluun mahdollistaa sekä kaupankäynnin että taloushallinnon hoitamisen täysin sähköisesti. - Kun tuote tai palvelu ostetaan verkkokaupan kautta, on tapahtuma myyjän kirjanpidossa samalla kun tilauspainiketta on painettu. Mikäli myös tuotteen ostaja on ProCountor.Com -palvelun käyttäjä, saa hänkin laskunsa samanaikaisesti verkkolaskuna järjestelmäänsä. Tämän helpommaksi ja tehokkaammaksi ei kaupankäynti enää voi tulla, kertoo tuotepäällikkö Paula Hämäläinen ProCountor International Oy:stä. Sähköiseen kaupankäyntiin erikoistunut Smilehouse Oy ja Internetissä toimivaa taloushallintopalvelua tuottava ProCountor International Oy ovat sopineet Smilehouse Oy:n verkkokauppaohjelmistojen kytkemisestä ProCountor.Com -taloushallintopalveluun. Yhteistyön myötä ProCountor.Com -palveluun lisätään kauppakeskus, johon Smilehouse Oy:n verkkokauppa-asiakkaat voivat liittyä. Kauppakeskus tuo laajaa näkyvyyttä Smilehouse Oy:n asiakkaille ja tarjoaa ProCountor.Com palvelun käyttäjille helpon ja tehokkaan ostoskanavan. - Smilehouse Oy:n verkkokauppa yhdistettynä ProCountor.Com palveluun on edullinen ja helposti käyttöön otettava kokonaisratkaisu pk-yrityksille, toteaa toimitusjohtaja Tapio Talvisalo Smilehouse Oy:stä. - Verkkokaupan kustannukset perustuvat kuukausimaksuihin ja ProCountor.Com -palvelun veloitukset tositemääriin. Asiakas välttyy suurilta kertainvestoinneilta ja edullisten kustannusten ansiosta myös pienillä yrityksillä on mahdollisuus tehostaa toimintaansa sähköiseen kaupankäyntiin ja taloushallintoon siirtymisen myötä, jatkaa Talvisalo. ProCountor.Com palveluun voi tutustua osoitteessa www.procountor.com. Smilehouse Oy:n tuotteista ja palveluista löytyy tietoa osoitteesta www.smilehouse.fi. Lisätietoja antavat Tuotepäällikkö Paula Hämäläinen, ProCountor International Oy, puh. 020 4362 135, paula.hamalainen@procountor.com Toimitusjohtaja Tapio Talvisalo, Smilehouse Oy, puh 09-25 122 122, tapio.talvisalo@smilehouse.com ProCountor International Oy on ProCountor.Com taloushallintopalvelua tuottava yritys. ProCountor International Oy on Proha Oyj:n tytäryhtiö. Proha on maailmanlaajuisesti johtava portfolio- ja projektijohtamisen ohjelmistotoimittaja ja yksi Suomen suurimmista ohjelmistoyrityksistä. Prohan tarjoamat ohjelmistoratkaisut auttavat asiakasyrityksiä toteuttamaan strategiaansa, kohdentamaan resurssinsa tuottavasti ja ohjaamaan operatiivista toimintaansa mahdollisimman kannattavasti. Smilehouse Oy on yritysten sähköisen liiketoiminnan ratkaisuihin erikoistunut palveleva ohjelmistotalo, jonka toiminta-ajatuksena on tehostaa asiakasyritystensä tuote-, tilaus- ja asiakastiedon hallinnan prosesseja. Smilehousen tuotteiden avulla yritykset parantavat asiakaspalvelua, helpottavat tuotetiedon hallintaa ja jakelua sekä tehostavat tilausten ja kyselyiden vastaanottoa ja käsittelyä. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/07/20030507BIT01040/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/07/20030507BIT01040/wkr0002.pdf