Proha myy Abc technologies -liiketoiminnan ranskassa

PROHA MYY ABC TECHNOLOGIES -LIIKETOIMINNAN RANSKASSA Proha jatkaa keskittymistään kansainväliseen portfolio- ja projekti- johtamisen ohjelmistoliiketoimintaan. Proha-konserniin kuuluvalla Artemis-yhtiöllä Ranskassa on liiketoiminta, joka perustuu yhteis- työhön ABC Technology Inc:in kanssa. Tämä liiketoiminta on myyty. Kokonaan rahana suoritettava kauppahinta on 0,4 miljoonaa euroa. Kaupalla ei ole olennaista vaikutusta Prohan liikevaihtoon tai operatiiviseen tulokseen. Proha lyhyesti Proha on maailmanlaajuisesti johtava portfolio- ja projektijohtamisen ohjelmistotoimittaja. Prohan tarjoamat ohjelmistoratkaisut auttavat yrityksiä toteuttamaan strategiaansa, kohdentamaan resurssinsa tuot- tavasti ja ohjaamaan operatiivista toimintaansa mahdollisimman kan- nattavasti. Proha-konsernin liikevaihto vuonna 2001 oli 82,8 miljoo- naa euroa. Liikevaihdosta yli 4/5 tulee Suomen ulkopuolelta. Proha Oyj Pekka Pere Toimitusjohtaja Lisätietoja PROHA OYJ Toimitusjohtaja Pekka Pere, puh.020 4362 000 pekka.pere@proha.com www.proha.fi JAKELU: Helsingin Pörssi Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/06/20030306BIT01120/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/06/20030306BIT01120/wkr0002.pdf