PROHA OYJ AVAA TIETOJÄRJESTELMIEN TESTAUSKESKUKSEN SAVONLINNAAN

PROHA OYJ Pörssitiedote 7.6.2000 klo 13.55 PROHA OYJ AVAA TIETOJÄRJESTELMIEN TESTAUSKESKUKSEN SAVONLINNAAN Proha Oyj perustaa Savonlinnaan tytäryhtiön, joka keskittyy säh- köisen kaupankäynnin ja mobile communications -järjestelmien testauk- seen sekä niiden automaattiseen suorituskyvyn seurantaan. Perustet- tava yhtiö tarjoaa ensimmäisenä Suomessa ulkoistettuja tietojärjes- telmien testauspalveluita yritysasiakkaille vuosisopimuspohjalla. Testaus hoidetaan kokonaispalveluna asiakkaan toimeksiantojen perusteella. Toiminta Savonlinnassa alkaa 1.9.2000. Perustettava yhtiö kuuluu Prohan Internet-teknologiat -liiketoiminta- alueeseen. Samalla liiketoiminta-alueella toimii myös Prohan tytär- yhtiö Intellisoft Oy, joka edustaa ja myy Mercury Interactiven auto- maattisia sovellustestausvälineitä Suomessa. Yhdessä nämä kaksi Prohan tytäryritystä muodostavat vahvan kokonaisuuden automaattisen sovellustestauksen kasvavilla markkinoilla. Proha Oyj lyhyesti Proha on nopeasti kasvava ja kannattava suomalainen tietotekniikan palveluyritys. Proha keskittyy johtamiseen Internet-aikakaudella. Toiminnan avainalueita ovat projektijohtaminen, talousjohtaminen ja Internet-teknologiat. Proha Oyj Pekka Pere Toimitusjohtaja Lisätiedot: PROHA OYJ Toimitusjohtaja Pekka Pere, puh. 020 4362 000 pekka.pere@proha.fi http://www.proha.fi JAKELU: Helsingin Pörssi Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.bit.se Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.bit.se/bitonline/2000/06/07/20000607BIT00620/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/06/07/20000607BIT00620/bit0002.pdf