PROHA OYJ JA TIETURI SOPINEET KOULUTUSYHTEISTYÖN JATKOSTA

PROHA OYJ JA TIETURI SOPINEET KOULUTUSYHTEISTYÖN JATKOSTA Proha Oyj ja Tietotekniikkayhtiö Tieturi Oy ovat sopineet vuonna 1996 alkaneen koulutusyhteistyön jatkamisesta vuosina 2000-2001. Sopimus koskee tietotekniikan ammattilaisille tarkoitettua projektipäällikkö-ja projektihallintakoulutusta. Proha Oyj on suomalainen tietotekniikan palveluyritys, jonka toiminnan avainalueita ovat projektijohtamisen tietotekniikka, tietojärjestelmien testauksen automatisointi ja Internet-liiketoimintasovellukset. Yhtiön osakkeet noteerataan Helsingin Pörssin NM-listalla. Tietotekniikkayhtiö Tieturi Oy on Suomen suurin ja Pohjoismaiden kolmanneksi suurin, toimittajariippumaton tietotekniikan koulutus-yritys. Tieturin liikevaihto on n. 75 miljoonaa markkaa ja henkilö-kunnan määrä 90. Lisätietoja PROHA OYJ Toimitusjohtaja Pekka Pere, puh.020 4362 000 pekka.pere@proha.fi http://www.proha.fi JAKELU: Helsingin Pörssi Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.bit.se Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.bit.se/bitonline/1999/11/12/19991112BIT00190/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/1999/11/12/19991112BIT00190/bit0002.pdf