PROHA OYJ:LLE KAKSI MERKITTÄVÄÄ TILAUSTA

Proha Oyj Pörssitiedote 3.12.1999 klo 8.00 PROHA OYJ:LLE KAKSI MERKITTÄVÄÄ TILAUSTA Proha Oyj on saanut kaksi merkittävää tilausta, joiden yhteisarvo ylittää 5 prosenttia Prohan tilikauden budjetoidusta liike- vaihdosta. Interaktiivinen Satama Oy on tilannut Proha Oyj:n kehittämän Internet-pohjaisen projektiseurantajärjestelmän. Järjestelmä mahdollistaa kansainvälisesti toimivan organisaation keskitetyn ohjaamisen ajasta ja paikasta riippumatta. Proha toimittaa Nokia Oyj:lle projektinohjausvälineisiin liittyviä laajennuksia. Proha Oyj on suomalainen tietotekniikan palveluyritys, jonka toiminnan avainalueita ovat projektijohtamisen tietotekniikka, tietojärjestelmien testauksen automatisointi ja Internet- liiketoimintasovellukset. Yhtiön osakkeet noteerataan Helsingin Pörssin NM-listalla. Proha Oyj Pekka Pere Toimitusjohtaja puh.020 4362 000 pekka.pere@proha.fi http://www.proha.fi JAKELU: Helsingin Pörssi Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.bit.se Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.bit.se/bitonline/1999/12/03/19991203BIT00060/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/1999/12/03/19991203BIT00060/bit0002.pdf