Proha oyj:n hallitus päättänyt osakepääoman korotuksesta, toiminimen muutoksen se

PROHA OYJ:N HALLITUS PÄÄTTÄNYT OSAKEPÄÄOMAN KOROTUKSESTA, TOIMINIMEN MUUTOKSEN SELVITTÄMISESTÄ JA HALLITUKSEN KOKOONPANON TÄYDENTÄMISESTÄ Proha Oyj:n hallitus päätti kokouksessaan 25.8.2000 yhtiökokouksen 7.12.1999 antaman valtuutuksen nojalla korottaa osakepääomaa 195 eurolla Prohan optiojärjestelmään liittyen Prohan uusille avainhen- kilöille suunnatulla osakeannilla, jossa annetaan 150 osaketta. Osakkeen merkintäaika on 30.8.-30.9.2000 ja osakkeen merkintähinta 12,20 euroa. Kuhunkin osakkeeseen liittyy 10 optiota, joihin liittyvä merkintähinta on 8,00 euroa. Samassa kokouksessa Proha Oyj:n hallitus päätti hyödyntää kansain- välisesti tunnettua Artemis-nimeä nykyistä laajemmin ja selvittää mahdollisuutta nimen liittämiseksi osaksi yhtiön toiminimeä. Proha Oyj:n hallitus päätti myös ehdottaa seuraavalle yhtiökokouk- selle Artemis Management Systemsin toimitusjohtajan, Steve Yagerin kutsumista hallituksen jäseneksi. Proha Oyj Pekka Pere Toimitusjohtaja Lisätietoja PROHA OYJ Toimitusjohtaja Pekka Pere, puh.020 4362 000 pekka.pere@proha.fi http://www.proha.fi JAKELU: Helsingin Pörssi Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.bitonline.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.bit.se/bitonline/2000/08/30/20000830BIT00770/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/08/30/20000830BIT00770/bit0002.pdf