PROHA OYJ OPTIO-OHJELMA 2007

Proha Oyj:n hallitus päätti kokouksessaan 7.5.2008 antaa uudelleen merkittäväksi yhtiölle palautuneet 90.000 optio-oikeutta, jotka kuuluvat varsinaisen yhtiökokouksen 18.4.2007 päättämään, Proha-konsernin vuoden 2007 optio-ohjelmaan. Optio-oikeudet annettiin vastikkeetta konserniyhtiöiden avainhenkilöstöön kuuluvan henkilön merkittäväksi. Tehty merkintä hyväksyttiin heti kokouksessa.

Nyt merkityt optio-oikeudet oikeuttavat yhteensä 90.000 osakkeen merkitsemiseen.

Optio-oikeuksien nojalla merkittävän osakkeen merkintähinta on 0,37 euroa.

Proha Oyj:n varsinainen yhtiökokous 18.4.2007 päätti yhteensä enintään
2.110.000 option liikkeeseen laskemisesta. Optioannin ehdot julkistettiin pörssitiedotteella 28.3.2007. Optioannissa merkittiin kaikkiaan 1.977.000 Proha Oyj:n optio-oikeutta. Liikkeessä olevat vuoden 2007 ohjelman 1.977.000 optio-oikeutta oikeuttavat yhteensä 1.977.000 osakkeen merkitsemiseen.

Proha lyhyesti

Proha on projektinhallintaan erikoistunut eturivin ohjelmisto- ja
palveluyritys. Tuemme asiakkaitamme projektien toteuttamisessa ja
liiketoiminnan johtamisessa projekteina toimittamalla heille kattavan
valikoiman projektinhallinnan parhaita käytäntöjä hyödyntäviä työkaluja ja palveluja. Vuonna 2007 Prohan vertailukelpoinen liikevaihto oli 51,0 miljoonaa euroa (41,0 milj. euroa vuonna 2006). Maailmanlaajuisesti Proha-konsernin palveluksessa on yli 380 henkilöä. Proha on Microsoftin Gold Certified -kumppani.
www.proha.fi

Proha Oyj