PROHA YHTEISTYÖHÖN RUOTSALAISEN JEEVES INFORMATION SYSTEMS AB:N KANSSA

Proha Oyj PÖRSSITIEDOTE 10.5.2000 klo 8.00 PROHA ALOITTAA YHTEISTYÖN RUOTSALAISEN JEEVES INFORMATION SYSTEMS AB:N KANSSA Proha Oyj on solminut ruotsalaisen Jeeves Information Systems Ab:n kanssa esisopimuksen Jeeves Enterprise-järjestelmän sovellusvuokraus- palvelusta ja jälleenmyynnistä. Sovellusvuokrauspalvelu käynnistyy kesäkuussa 2000. Sopimuksen mukainen toiminta sisältyy Prohan talous- johtamisen liiketoiminta-alueeseen. Jeeves Enterprise-järjestelmä on keskisuurten yritysten toiminnan- ohjausjärjestelmä, joka kattaa talouden, tuotannon ja elektronisen kaupankäynnin ohjauksen. Järjestelmä sopii teollisuuden, vähittäis- kaupan ja palveluyritysten tarpeisiin. Jeeves Information Systems Ab lyhyesti Jeeves Information Systems Ab on Jeeves Enterprise-ohjelmiston kehittäjäyritys. Myynnistä ja ohjelmiston käyttöönotosta vastaavat yhteistyökumppanit eri maissa. Jeeves Enterprise -ohjelmisto on käy- tössä 600 yrityksessä, 16 maassa. Käyttäjiä on kaikkiaan yli 9000. Jeeves Information Systems Ab:n liikevaihto oli tilikaudella 1998- 1999 noin 3,3 miljoonaa dollaria. Yhtiön palveluksessa on 32 henki- löä. Jeeves Information Systems Ab noteerataan Tukholman arvopaperi- pörssin O-listalla. Proha Oyj lyhyesti Proha on nopeasti kasvava ja kannattava suomalainen tietotekniikan palveluyritys. Proha keskittyy johtamiseen Internet-aikakaudella. Toiminnan avainalueita ovat projektijohtaminen, talousjohtaminen ja Internet-teknologiat. Proha Oyj Pekka Pere Toimitusjohtaja Lisätiedot: PROHA OYJ Toimitusjohtaja Pekka Pere, puh. 020 4362 000 pekka.pere@proha.fi http://www.proha.fi JAKELU: Helsingin Pörssi Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.bit.se Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.bit.se/bitonline/2000/05/10/20000509BIT01240/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/05/10/20000509BIT01240/bit0002.pdf