PROHAN CAMAKO-LIIKETOIMINTARYHMÄN JOHTAJA NIMITETTY JA KONSERIN JOHTORYHMÄ UUSITTU

Prohan Camako-liiketoimintaryhmän operatiiviseksi johtajaksi on 7.5.2008 alkaen nimitetty DI Timo Saros (48).

Saros on toiminut vuodesta 2004 Prohan entisen tytäryhtiön Artemis Finland Oy:n toimitusjohtajana ja tätä ennen muissa tehtävissä Proha-konsernissa, mm. Safran Software Solutions AS:n, Dovre International AS:n ja Datamar Oy:n hallituksen jäsenenä. Timo Saros on myös projektinhallintaan erikoistuneen ohjelmistoyritys PlanMan Oy:n perustaja ja hän toimi yhtiönsä toimitusjohtana 1986-2000, jolloin yhtiö myytiin Proha-konsernille.

Timo Saros tuo Camako-liiketoimintaan runsaasti kokemusta uuden ohjelmistotuotteen menestyksekkäästä lanseeraamisesta.

- On hienoa palata kotiin, Saros kommentoi paluutaan Proha-konsernin palvelukseen. Näen millainen muutos Prohan yrityskulttuurissa on tapahtunut lyhyessä ajassa uuden johdon myötä. Prohassa ja Camakossa on nyt todellinen tekemisen meininki ja suuri nälkä saada tuloksia aikaan. Uudet ohjelmistoratkaisut ovat upeita ja positiointi Microsoftin Gold Certified -kumppanina on juuri oikea. Olen täysin varma, että tällä tiimillä tullaan menestymään.

Uusi konsernin johtoryhmä nimitetty 7.5.2008

Proha-konsernin uuden johtoryhmän muodostavat Proha Oyj:n toimitusjohtaja Ilari Koskelo, varatoimitusjohtaja Janne Rainvuori, talousjohtaja Sirpa Haavisto, Dovre International AS:n toimitusjohtaja Arve Jensen ja Camako-liiketoimintaryhmän operatiivinen johtaja Timo Saros.

Dovre- ja Camako-liiketoimintaryhmillä on lisäksi molemmilla omat sisäiset johtoryhmänsä.

Proha Oyj
Ilari Koskelo