PROHAN KEVÄÄN LOMAUTUKSET PERUUNTUVAT

Proha Oyj Pörssitiedote 12.12.2003 klo 9.55 PROHAN KEVÄÄN LOMAUTUKSET PERUUNTUVAT Proha luopuu keväälle 2004 aikomistaan lomautuksista parantuneen työ- tilanteen ansiosta. Tähän mennessä työntekijöiden kanssa jo sovitut lomautukset toteutetaan pääosin suunnitellusti, mutta uusia lomau- tuksia ei tule keväälle 2004. Syyskuun 2003 ja maaliskuun 2004 väli- selle ajalle aiotuista yhteensä noin 50 henkilötyökuukauden lomau- tuksista toteutuu näin ollen noin puolet eli 25 henkilötyökuukautta. Lomautukset koskivat Prohan alakonsernin Artemis International Solutions Corporationin tytäryhtiön Artemis Finland Oy:n henkilö- kuntaa sekä Proha Oyj:n ja sen tytäryhtiöiden Intellisoft Oy:n ja ProCountor International Oy:n henkilökuntaa. Proha lyhyesti Proha on maailmanlaajuisesti johtava portfolio- ja projektijohtamisenohjelmistotoimittaja ja Suomen suurin ohjelmisto- tuoteyritys. Prohan tarjoamat ohjelmistoratkaisut auttavat asiakas- yrityksiä toteuttamaan strategiaansa, kohdentamaan resurssinsa tuot- tavasti ja ohjaamaan operatiivista toimintaansa mahdollisimman kannattavasti. Proha-konsernin liikevaihto vuonna 2002 oli 100,8 mil- joonaa euroa. Liikevaihdosta lähes 90 % tulee Suomen ulkopuolelta. Konsernin palveluksessa on lähes 650 henkilöä, joista yli 500 ulkomailla. Proha Oyj Pekka Pere Toimitusjohtaja Lisätietoja PROHA OYJ Toimitusjohtaja Pekka Pere, puh.020 4362 000 pekka.pere@proha.com www.proha.fi JAKELU: Helsingin Pörssi Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/12/12/20031212BIT00110/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/12/12/20031212BIT00110/wkr0002.pdf