PROHAN YT-NEUVOTTELUT SUOMESSA SAATETTU PÄÄTÖKSEEN

Proha Oyj Pörssitiedote 9.9.2003 klo 15.10 PROHAN YT-NEUVOTTELUT SUOMESSA SAATETTU PÄÄTÖKSEEN Prohan Suomen henkilökuntaa koskeneet yt-neuvottelut on saatettu päätökseen. Neuvottelujen tuloksena Proha-konserni lomauttaa Suomessa enintään 91 henkilöä keskimäärin noin 2 viikoksi. Lomautusten kokonaismäärä on enintään 50 henkilötyökuukautta ja ne ajoittuvat syyskuun 2003 ja maaliskuun 2004 väliselle ajalle. Lomautuksista noin puolet ajoittuu vuodelle 2003 ja ne koskevat kaikkia henkilöstöryhmiä. Jos projektijohtamisen ohjelmistojen kysyntä vilkastuu, suunniteltuja lomautuksia ei toteuteta nyt arvioidun laajuisina. Lomautukset koskevat Prohan alakonsernin Artemis International Solutions Corporationin tytäryhtiön Artemis Finland Oy:n sekä Proha Oyj:n ja sen tytäryhtiöiden Intellisoft Oy:n ja ProCountor International Oy:n henkilökuntaa. Proha Oyj Pekka Pere Toimitusjohtaja Lisätietoja PROHA OYJ Toimitusjohtaja Pekka Pere, puh.020 4362 000 pekka.pere@proha.com www.proha.fi JAKELU: Helsingin Pörssi Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/09/09/20030909BIT00520/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/09/09/20030909BIT00520/wkr0002.pdf