Nimitys proha oyj:n johdossa

Proha Oyj Pörssitiedote 21.11.2002 klo 11.50 NIMITYS PROHA OYJ:N JOHDOSSA Proha Oyj:n talousjohtajaksi on 2.12.2002 alkaen nimitetty KTM, KHT Sirpa Haavisto. Hän on aikaisemmin toiminut KHT-tilintarkas- tajana ja kansainvälisen laskentakäytännön (IAS ja US GAAP) vastuu- henkilönä Ernst & Young Oy:ssä. Haavisto raportoi suoraan toimitusjohtaja Pekka Pereelle ja on Proha-konsernin Suomen johtoryhmän jäsen. Proha on maailmanlaajuisesti johtava portfolio- ja projektijohtamisen ohjelmistotoimittaja. Prohan tarjoamat ohjelmistoratkaisut auttavat asiakasyrityksiä toteuttamaan strategiaansa, kohdentamaan resurssinsa tuottavasti ja ohjaamaan operatiivista toimintaansa mahdollisimman kannattavasti. Proha-konsernin liikevaihto vuonna 2001 oli 82,8 mil- joonaa euroa. Liikevaihdosta yli 4/5 tulee Suomen ulkopuolelta. Proha Oyj Pekka Pere Toimitusjohtaja Lisätietoja PROHA OYJ Toimitusjohtaja Pekka Pere, puh. 020 4362 000 pekka.pere@proha.com www.proha.fi JAKELU: Helsingin Pörssi Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/11/21/20021121BIT00240/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/11/21/20021121BIT00240/wkr0002.pdf