• PROHA/

PROHA OYJ:N HALLITUS VALMISTELEE YLIMÄÄRÄISEN YHTIÖKOKOUKSEN KOOLLEKUTSUMISTA

PROHA OYJ:N HALLITUS VALMISTELEE YLIMÄÄRÄISEN YHTIÖKOKOUKSEN KOOLLE- KUTSUMISTA Kokouksessaan 21.8.2002 Proha Oyj:n hallitus tarkasteli vaihto- ehtoisia malleja Prohan konsernirakenteen selkeyttämiseksi. Hallitus totesi yksimielisesti, että kansainvälinen projekti- ja resurssiyhteistyön ohjelmistoliiketoiminta käsittää 90 % konsernin liikevaihdosta ja, että konsernin keskittyminen projekti- ja resurssiyhteistyön markkinoille edellyttää Prohan ja sen Artemis- alakonsernin yhdistävän yritysrakenteitaan kustannusten pienentämi- seksi ja toimintojen tehostamiseksi. Siksi Prohan hallitus valmis- telee ylimääräistä yhtiökokouksen koollekutsumista käsittelemään Prohan konsernistrategiaa ja -rakennetta. Yhtiökokouskutsu jul- kaistaan kahden viikon kuluessa. Proha Oyj Pekka Pere Toimitusjohtaja Lisätietoja PROHA OYJ Toimitusjohtaja Pekka Pere, puh.020 4362 000 pekka.pere@proha.com http://www.proha.fi JAKELU: Helsingin Pörssi Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/08/22/20020822BIT00140/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/08/22/20020822BIT00140/wkr0002.pdf