PROHA VETÄYTYY INVESTOINNISTA SVEITSILÄISEEN STS:ÄÄN

PROHA VETÄYTYY INVESTOINNISTA SVEITSILÄISEEN STS:ÄÄN Proha Oyj ja sveitsiläinen STS Sauter Training & Simulation SA ovat yhteisestä sopimuksesta päättäneet vetäytyä 15.1.2001 solmitusta investointisopimuksesta. Sopimuksesta vetäytyminen ei vaikuta Prohan oikeuteen STS:n Internet-pohjaisen koulutusteknologian maailmanlaa- juiseen käyttöön ja jakeluun osana Proha-konserniin kuuluvan Artemiksen tuotteistoa. Proha lyhyesti Proha on maailmanlaajuisesti toimiva ohjelmistoyritys. Yhtiön liike- toiminta-alueet ovat projektijohtaminen (Artemis), talousjohtaminen (Accountor) ja Internet-teknologiaan nojautuvat sovellusvuokrauspalve- lut (Intellisoft). Proha-konsernin pro forma -liikevaihto vuonna 2000 oli 82,2 miljoonaa euroa. Liikevaihdosta yli 4/5 tulee Suomen ulko- puolelta. Konsernin palveluksessa on lähes 700 henkilöä, näistä yli 450 ulkomailla. Proha Oyj Pekka Pere Toimitusjohtaja Lisätietoja Proha Oyj Pekka Pere, Toimitusjohtaja +358 (0)20 4362 000 pekka.pere@proha.com www.proha.fi JAKELU: Helsingin Pörssi, Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/21/20011221BIT00740/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/21/20011221BIT00740/bit0001.pdf