PROHAN ACCOUNTORIN MYYNTI TOTEUTETTIIN

PROHAN ACCOUNTORIN MYYNTI TOTEUTETTIIN Proha Oyj sopi talousjohtamisen liiketoimintaryh- määnsä kuuluvan Accountor Oy:n koko osakekannan myymisestä Pretax- konsernille 23.10.2002. Kauppa toteutettiin suunnitellun mukaisesti 29.11.2002. Kokonaan rahana suoritettava kauppahinta on noin 4 miljoonaa euroa. Lopullinen kauppahinta voi nousta Accountorin 28.2.2004 päättyvän tilikauden tuloksen perusteella. Strategiansa mukaisesti Proha keskittyy kansainväliseen portfolio-, resurssi- ja projektijohtamisen ohjelmistoliiketoimintaan. Nyt sovittu kauppa parantaa Prohan mahdollisuuksia hyödyntää johtavaa asemaansa näillä markkinoilla. Proha Oyj Pekka Pere Toimitusjohtaja Lisätietoja PROHA OYJ Toimitusjohtaja Pekka Pere, puh.020 4362 000 pekka.pere@proha.com www.proha.fi JAKELU: Helsingin Pörssi Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/12/02/20021129BIT00910/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/12/02/20021129BIT00910/wkr0002.pdf