Prohan Hallituksen Ehdotus Ylimääräiselle Yhtiökokoukselle

PROHAN HALLITUKSEN EHDOTUS YLIMÄÄRÄISELLE YHTIÖKOKOUKSELLE Prohan hallitus päätti kokouksessaan 22.10.2002 ehdottaa ylimääräi- selle yhtiökokoukselle 23.10.2002 Prohan omistamia Artemis International Solutions Corporationin osakkeita koskevaksi strategi- aksi ja konsernirakenteeksi seuraavaa: Prohan osakkeenomistajien edun mukaisesti, yhtiö pyrkii parantamaan omaa ja tytäryhtiöittensä rahoitusasemaa pääomaa hankkimalla. Yhtiö uskoo pystyvänsä viemään loppuun pääoman hankintaprosessin vuoden 2002 aikana. Hallitus päätti pitäytyä nykyisessä strategiassa, jonka mukaan Proha omistaa Artemis International Solutions Corporationin osakkeita. Samalla hallitus päätti luopua muiden rakenneuudistusten valmiste- lusta ja näin mahdollistaa rahoitusaseman vahvistamiseen tähtäävän prosessin. Hallitus edottaa, että Prohan hallitus jatkaa nykyisessä kokoon- panossaan. Kaikki hallituksen jäsenet ovat ilmaisseet tukensa nyt esitetylle strategialle. PROHA OYJ Hallitus Lisätietoja PROHA OYJ Toimitusjohtaja Pekka Pere, puh.020 4362 000 pekka.pere@proha.com http://www.proha.fi JAKELU: Helsingin Pörssi Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/10/23/20021023BIT00020/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/10/23/20021023BIT00020/wkr0002.pdf