Prohan Konsernirakenteen Kehittäminen

PROHAN KONSERNIRAKENTEEN KEHITTÄMINEN Proha Oyj:n hallitus päätti jatkaa selvitystä eri vaihtoehdoista konsernin rakenteen kehittämiseksi. Selvitystä jatketaan muun muassa toimenpiteistä Yhdysvalloissa vapaasti vaihdettavien Artemis- osakkeiden määrän kasvattamiseksi ja pohjoismaisten liiketoimintojen vahvistamiseksi. Jakautuminen ei ole tarjolla olevista vaihtoehdoista todennäköisin ja jakautumistoimenpiteitä ei ole lähikuukausina odotettavissa. Proha lyhyesti Proha on maailmanlaajuisesti toimiva johtamisen parhaisiin ratkai- suihin keskittyvä ohjelmistoyritys. Yhtiön liiketoiminta-alueet ovat projektijohtaminen (Artemis), talousjohtaminen (Accountor) ja Internet-teknologiaan nojautuvat sovellusvuokrauspalvelut (Intellisoft). Proha Oyj Pekka Pere Toimitusjohtaja Lisätietoja PROHA OYJ Toimitusjohtaja Pekka Pere, puh.020 4362 000 pekka.pere@proha.com http://www.proha.fi JAKELU: Helsingin Pörssi Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/03/14/20020314BIT00010/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/03/14/20020314BIT00010/wkr0002.pdf