• PROHA/

TIETOJA OPUS360 CORPORATIONIN (ARTEMIS INTERNATIONAL SOLUTIONS CORPORATION) OSAVUOSIKATSAUKSESTA 1-9.2001 Proha Oyj:n tytäryhtiö Opus360 Corporation, joka toimii nimellä Artemis International Solutions Corporation, on julkistanut kolmannen vuosineljänneksen tuloksensa. Yhdistetyn Artemiksen ja Opus360:n liikevaihto oli tammi-syyskussa 50,4 miljoonaa dollaria ja tappio 17,1 miljoonaa dollaria. Julkistettuun tulokseen on sisällytetty Opus360 Corporation 31. heinäkuuta alkaen ja Artemis-yhtiöt Aasiasta (ei Japani), Suomesta, Ranskasta, Saksasta ja Italiasta vuoden alusta lukien. Taloudelliset tiedot ja konserniyhdistely on tehty Yhdysvaltain kirjanpitokäytännön (USGAAP) mukaisesti. Yhdysvaltojen ja Suomen kirjanpitokäytäntöjen eroavaisuuksien, kuten konsernirakenteen käsittelyn, vuoksi tiedot eivät sellaisinaan vastaa Proha-konsernin katsauskaudelta ilmoittamia, Suomen kirjanpitokäytännön mukaisia taloudellisia tietoja. Artemiksen tiedote julkistetaan kokonaisuudessaan Internet sivuilla osoitteessa www.artemisintl.com. Proha Oyj Pekka Pere Toimitusjohtaja Lisätietoja PROHA OYJ Toimitusjohtaja Pekka Pere, puh.020 4362 000 pekka.pere@proha.com http://www.proha.fi JAKELU: Helsingin Pörssi Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/11/19/20011119BIT01020/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/11/19/20011119BIT01020/bit0001.pdf