Publiciksen Audi Quattro –spotti London International Awards -ehdokkaaksi

Publicis Helsingin Audi Quattrolle suunnittelema Magic-TV-spotti on ehdolla London International Awards –palkinnon saajaksi. Tänä vuonna 22 kerran järjestettävä, mainontaan, designiin ja digitaaliseen mediaan keskittyvä vuosittainen palkintogaala pidetään Lontoossa marraskuun 12. päivä. London International Award onkin yksi mainonnan ja luovan alan arvostetuimmista palkinnoista.

”Joskus mahdollisimman yksinkertaisesti toteutetut mainoskonseptit ovat eniten kuluttajan mieleen. Production House Talven avustuksella pystyimme toteuttamaan idean, johon niin asiakas kuin me itsekin uskoimme vahvasti”, Publicis Helsingin luova johtaja Anthony Wolch kommentoi. ”Mainosbudjetit pienenevät koko ajan. Tämän vuoksi on tärkeää, että etsimme normaalista poikkeavia ratkaisuja, jotka palkitsevat asiakkaan luovasti.”

London International Awardsin mainonnan sarjan juryn puheenjohtajana toimii tänä vuonna New Yorkin Saatchi&Saatchin luova johtaja Tony Granger.

Oivaltavan Audi Quattro Magic –spotin luovan tiimin muodostivat Publicis Helsingin AD Sami Anttila ja luova johtaja Anthony Wolch. Production House Talven tuotantoryhmään kuuluivat Klaus Heydemann, Antti Rautiola, Henri Laurikka ja Henri Pulla sekä Talvi CG-3D-Team.

Käy katsomassa spotti osoitteessa www.publicis.fi

Lisätietoja London International Awardsista löytyy osoitteesta www.liaawards.com

Lisätietoja

Anthony Wolch, luova johtaja, Publicis Helsinki 040-8230369 tai anthony.wolch@publicis.fi