SRV Yhtiöt ja Publicis Helsinki brändinrakennukseen

SRV Yhtiöt Oyj on valinnut Publicis Helsingin markkinoinnin ja viestinnän yhteistyökumppanikseen. Yhteistyön tavoitteena on uudistaa SRV:n brändiä ja sen avulla vahvistaa kasvua hakevan yhtiön asemaa toimi- ja liiketilaratkaisuissa sekä asuntotuotannossa.

”SRV rakennusalan toimijana eroaa jo strategiansa mukaisesti alan muista tekijöistä. Brändimme avulla pyrimme entisestä vahvemmin positioimaan yhtiötä rakennusalan markkinoilla”, kertoo SRV Yhtiöiden viestintä- ja markkinointijohtaja Jussi Ollila.

Strategiseen kumppanuuteen tähtäävä yhteistyö toteutuu sekä markkinoinnin että viestinnän suunnittelussa ja toteutuksessa.

”Nyt kun SRV on ollut rakenteellisessa muutosvaiheessa, halusimme tuoda myös markkinointiviestintään uusia ajatuksia. Kilpailutuksen jälkeen löysimme kumppaniksemme Publicis Helsingin, jonka kanssa koko viestinnän kokonaisuutta - brändiä, markkinointiviestintää ja yritysviestintää – haluttiin viedä eteenpäin”, jatkaa Ollila.

”SRV poikkeaa selkeästi muista rakennusalan toimijoista vahvalla projektinjohto- ja kehittämiskokemuksella. On positiivinen haaste lähteä suunnittelemaan luovaa viestintää ja markkinointia alalla, missä perinteet ja mielikuvat ovat erityisen vahvoja. SRV on valmis haastamaan ne vahvat asenteet ja ajatukset – samoin me”, muotoilee Publicis Helsingin toimialajohtaja Petteri Kakkola yhteistyön aloittamista.

Jussi Ollila, viestintä- ja markkinointijohtaja, SRV Yhtiöt, 0201 455 275, jussi.ollila@srv.fi
Petteri Kakkola, toimialajohtaja, Publicis Helsinki, 044 0544050, petteri.kakkola@publicis.fi