Festum Talouspalvelut jatkaa fuusion jälkeen Festum Accounting Osakeyhtiönä

Festum Talouspalvelut sulauttaa tytäryhtiönsä Account Masters Oy:n ja Kirjanpitotoimisto Sarakorpi & Leivo Oy:n. Samalla yhtiön nimi muuttuu Festum Accounting Oy:ksi. Fuusio astuu voimaan 1.6.2011.

Fuusio tukee Festum-konsernin strategiaa kasvaa sähköisten talous- ja asianhallintaratkaisujen tarjoajien kärkijoukkoon Suomessa. Festum Accounting Oy on jo suurin paikallisia taloushallintopalveluja tuottava yhtiö Satakunnassa. Festumin taloushallintopalveluiden toimipisteet sijaitsevat Porin ja Kokemäen lisäksi Helsingin Pohjois-Haagassa ja Lauttasaaressa. Festum Accounting on panostanut voimakkaasti sähköisten taloushallintopalvelujen kehittämiseen. Tämä on ollut mahdollista Festum-konsernin vahvan ohjelmistokehityksen ja sen kautta syntyneen oman www.etalous.fi -palvelun ansiosta.

– Fuusio kirkastaa Festum-nimen alla kasvavaa yritysjohtamisen talous- ja ohjelmistopalveluiden kokonaisstrategiaa. Samalla terävöitämme omaa hallinnointiamme. Uskomme toimintojen yhtenäistämisen koituvan myös asiakkaidemme eduksi, kertoo Festum Accounting Oy:ssä toimitusjohtajana jatkava Minna Halonen.

Festum-konserniin kuuluvat Festum Accounting Oy:n lisäksi Festum Software Oy sekä Festum IT-Palvelut Oy, joka on kuluttajille tuttu DataInfo -myymälästään. Festum-konserni sijoittui Kauppalehden vuoden 2010 Menestyjät-vertailussa Suomen menestyneimpien yritysten joukkoon. Nopeimmin kasvaneiden länsisuomalaisten yritysten TOP 30 -listauksessa konserni oli tänä vuonna viidestoista. Konsernin liikevaihto vuonna 2010 oli 5,8 miljoonaa euroa.

Lisätietoa:
Minna Halonen, toimitusjohtaja / Festum Accounting Oy, 020 790 9765