Neorem Magnets on KONE:en sertifioima GOLD Supplier Excellence -tavarantoimittaja

Neorem Magnets Oy on ainoana suomalaisena yrityksenä saanut KONE Oy:n myöntämän GOLD Supplier Excellence tavarantoimittaja-sertifikaatin. Kansainvälinen, korkeimman tason toimittajasertifikaatti myönnettiin tänä vuonna ainoastaan neljälle yhteistyökumppanille. Neorem Magnetsille sertifiointi on jo viides perättäinen tunnustus samalta toimijalta.

Sertifikaatteja on jaettu useita vuosia kolmessa eri sarjassa (GOLD, SILVER, BRONZE), jotka on määritelty yhteistyöhön ja laatunäkökulmiin suuntautuvien kriteerien perusteella. Kriteereitä ovat muun muassa toimitusten ja yhteistyön sujuvuus, tuotteiden laatu ja toimivuus, riskienhallinta sekä toiminnan ympäristövaikutusten pienentäminen. KONE:en toimitusketjun laadunhallintaosasto suorittaa vuosittain useita sisäisiä tutkimuksia toimittajasertifioinnin selvittämiseksi. Sertifioidut yritykset valitaan satojen toimittajien joukosta.

KONE:en koneistoihin liittyvistä ostoista vastaavan Markus Rytömaan mukaan Neorem Magnets on ansainnut tunnustuksensa luotettavan toimintansa sekä korkealaatuisten ratkaisuiden perusteella. “Neoremilla on syvää alan asiantuntemusta ja heidän NdFeB-kestomagneetit sopivat erinomaisesti meidän kokoonpanoihimme. Tiivis ja vuosia kestänyt yhteistyö on rakentanut kestävän pohjan kumppaniyhteistyölle, josta haluamme palkita korkeimmalla sertifikaatilla”, Rytömaa summaa.

KONE on maailman johtava hissien, liukuportaiden ja automaattiovien valmistaja.Yritys tarjoaa lisäksi ratkaisuja laitteiden huoltoon ja modernisointiin rakennusten koko elinkaaren ajan. Vuonna 2015 KONE:en liikevaihto oli 8,6 miljardia euroa ja vuoden henkilöstömäärä lähes 50 000 henkeä.

Neorem Magnets Oy:n varatoimitusjohtaja Olli Naukkarinen on mielissään siitä, että yritys on jälleen kerran palkittu toimittaja suuressa ja kansainvälisessä sarjassa. "Katsomme että tämä on osoitus kokonaisvaltaisesti laadukkaasta työsuorituksesta, johon me haluamme yltää vuosi toisensa jälkeen", Naukkarinen toteaa.

Neorem Magnets Oy valmistaa, myy ja välittää kestomagneetteja koneteollisuuden teknisiin ratkaisuihin. Yrityksen valmistamia NdFeB-magneetteja käytetään muun muassa teollisuuden työstökoneissa, automatisoiduilla tuotantolinjoilla, hissien sähkömoottoreissa sekä uusiutuvan energian ratkaisuissa. Yritys on osa saksalaista Vacuumschmelze GmbH & Co KG yhtiötä ja sijaitsee Ulvilassa. Lisäksi Neorem Magnetsilla on tytäryhtiö, Neorem Magnets Ningbo Co. Kiinassa.

Lisätietoa/
Neorem Magnets Oy / Olli Naukkarinen, varatoimitusjohtaja, puh. 0400 777 681
olli.naukkarinen@neorem.fi, www.neorem.fi

Viestintä/
Brand Agency Punda / tiedotus@punda.fi, puh. 044 739 8637

Tiivis ja vuosia kestänyt yhteistyö on rakentanut kestävän pohjan kumppaniyhteistyölle, josta haluamme palkita korkeimmalla sertifikaatilla.
Markus Rytömaa, KONE Oy