Suomalainen Bruno palauttaa ruskean leivinpaperin kaupan hyllylle

Syyskuun alusta lähtien kaupoista löytyy jälleen paljon kysyttyä ruskeaa, ympäristöystävällistä Bruno Leivinpaperia. Laadukkaan, valkaisemattoman leivinpaperin paluu on osa koko Bruno-tuotesarjan Me välitämme -teemaa.

Koska Bruno haluaa tehdä jokapäiväisestä ruoanlaitosta mahdollisimman helppoa, on joutsenmerkittyä leivinpaperia saatavilla syyskuun alusta lähtien asiakkaiden toiveesta myös uudessa, leveämmässä koossa. Bruno Isoarkki on kooltaan 50cm x 40cm ja se soveltuu normaalimitoitettujen uunipeltien lisäksi myös uusissa, leveissä uuneissa käytettäville pelleille. Bruno Leivinpaperia on saatavilla myös tuttuina 38cm x 42cm -kokoisina arkkeina sekä 38cm x 10m -kokoisena rullaleivinpaperina.

Syyskuun alussa Bruno-tuoteperhe kasvaa Bruno Isoarkin lisäksi uudella Bruno pikkupiirasvuoalla. Muita Bruno-tuoteperheeseen kuuluvia tuotteita ovat esimerkiksi kahvinsuodattimet ja muffinivuoat. Netissä Bruno-tuotteisiin voi tutustua osoitteessa www.euraconkeittio.fi.

Pistekirjoitusta Bruno-pakkauksiin

Bruno haluaa palvella kuluttajia sekä helpottaa asiakkaidensa arkea kaikin mahdollisin tavoin. Brunon Me välitämme -teema näkyykin ympäristöarvojen kunnioittamisen lisäksi esimerkiksi näkövammaisille tarkoitettujen pakkausmerkintöjen käyttöönottona asteittain kaikissa Bruno-tuotteissa. Pistekirjoitusmerkinnät on kehitetty Bruno-pakkauksiin yhteistyössä Näkövammaisten Keskusliitto ry:n kanssa.

Laajan Bruno-tuoteperheen tuotteet lukeutuvat Euraconin korkealaatuisiin, jokapäiväistä ruoanlaittoa helpottaviin tuotteisiin. Kotimainen perheyritys Euracon markkinoi ja valmistaa monipuolisesti ruoanvalmistustuotteita niin kotitalouksille kuin suurkeittiöillekin. Yrityksen suosittuihin tuotemerkkeihin kuuluvat muun muassa kaikille tutut Bruno, Eskimo, Elmu ja LOOK-tuotemerkit.

Lisätietoa:

Sari Koivulahti, myynti- ja markkinointipäällikkö