Uudet Bruno design-vuoat stailaavat muffinit juhlapöytään!

Kotimainen Bruno tuo iloa trendikkäiden cupcakeien ja perinteisten muffinien valmistamiseen kevään juhlien kynnyksellä. Kauniit design-vuoat viimeistelevät kattauksen kolmella erilaisella herkullisella kuosilla ja värillä. Nyt siis lautasliinojen lisäksi kahvipöydän ilme on helppo vaihtaa kauniilla leivontavuoilla. Tutustu vuokiin päivittäistavarakaupoissa ympäri Suomen tai osoitteessa www.euraconkeittio.fi

Tyylikästä mustaa ja kultaa, raikasta ja iloista retroa tai trendikästä mustavalkoista... Pienillä ideoilla kevään juhlapöytä saa uuden ilmeen Brunon kauniilla design-leivontavuoilla. Niitä voi muffinien ja cupcakeien lisäksi käyttää suolaisten piiraiden tai vaikka makeiden makupalojen esillelaittoon. Nyt siis lautasliinojen lisäksi pöydän ilme on helppo vaihtaa kauniilla leivontavuoilla, joiden valikoimaan Bruno toi keväällä kolme uutta kuosia. Brunon uudet design-vuoat ovat saatavilla päivittäistavarakaupoista. Maatuvasta ja kierrätettävästä voipaperista valmistetuissa vuoissa paistat, pakastat, lämmität ja tarjoilet herkulliset leivonnaiset. Tutustu myös muffiniresepteihin osoitteessa www.euraconkeittio.fi. Bruno-leivontavuoat lukeutuvat kotimaisen Euraconin laajaan ruoanlaittoon tarkoitettujen tuotteiden valikoimaan. Muffinivuokien markkinoija Euracon on Suomessa alansa markkinajohtaja, joka valmistaa ja markkinoi monipuolisesti ruoanvalmistustuotteita niin kotitalouksille kuin suurkeittiöillekin. Yrityksen tuotemerkkeihin kuuluvat esimerkiksi kaikille tutut Eskimo, Bruno, Elmu ja LOOK –tuotemerkit. Lisätietoja: Sari Koivulahti Myynti- ja markkinointipäällikkö Euracon Oy, päivittäistavaraosasto p. 09 477 7060 sari.koivulahti@euracon.com www.euracon.com Viestintätoimisto Endiva p. 02 631 6727 info@endiva.fi