• Qatar Airways/

Qatar Airways julkistaa upeita lentotarjouksia ja -paketteja FIFA Club World Cup Qatar 2019 -kisoja varten TM

Jalkapallofanit voivat nauttia loistavista alennuksista Dohan lennoilla ja hankkia myös lippuja otteluihin

Kampanjaa tukee Qatar Airwaysin uusin maailmanlaajuinen TV-kampanja Make Qatar Your Goal

*Ehdot ovat voimassa

Lue lisää osoitteesta qatarairways.com/FCWC2019Jos matkustaja on jo varannut matkan, hänet kutsutaan laajentamaan lomaansa yöpymällä Dohassa ja hankkimaan otteluliput maailmanluokan jalkapallo-otteluihin. Lisäksi matkustajat voivat tutustua Qatarin kulttuurisiin nähtävyyksiin.

Lue lisää osoitteesta qatarairways.com/FCWC2019.

Qatar Airways on julkistanut upeaa matkustustarjousta tukevan maailmanlaajuisen TV-kampanjan nimeltä Make Qatar Your Goal. TV-kampanjaan voi tutustua osoitteessa: https://youtu.be/a42rI6Doafk.

Qatar Airways -konsernin toimitusjohtaja Akbar Al Baker sanoo: "Olemme iloisia voidessamme tarjota faneille näitä upeita matkatarjouksia Qatariin ja FIFA Club World Cup Qatar 2019TM -kisoihin. Haluamme inspiroida matkustajia tutustumaan Qatarin tarjontaan niin jalkapallokentällä kuin sen ulkopuolellakin.

"Lentoyhtiönä uskomme vahvasti siihen, että urheilu voi yhdistää ihmisiä. Odotammekin saavamme kuljettaa tuhansia intohimoisia faneja Qatariin nauttimaan maailmanluokan jalkapallosta sekä viiden tähden vieraanvaraisuudesta ja järjestelyistä. FIFA Club World Cup Qatar 2019TM toimii jännittävänä alkusoittona maailman suurimmalle jalkapallotapahtumalle, FIFA World Cup Qatar 2022:lleTM, joka järjestetään kolmen vuoden kuluttua."

FIFA Club World Cup Qatar 2019TM -kisoihin osallistuu kuusi jalkapallon seurajoukkueiden mestaria ympäri maailman sekä Qatarin Stars Leaguen mestari, All Sadd Club. Kisat alkavat 11. joulukuuta ja huipentuvat finaaliin 21. joulukuuta. Hallitseva Mestarien liigan voittaja Liverpool FC avaa kampanjansa 18.joulukuuta Education City Stadiumin vihkiäisten kunniaksi. Uusin FIFA World Cup Qatar 2022TM -stadion valmistuu yli kolme vuotta ennen maailmanmestaruuskisoja. Lue lisää yksittäisten ottelulippujen myynnistä osoitteesta www.fifa.com/tickets.

Qatar Airways sai äskettäin vuoden 2019 World Airline Awards -palkinnon parhaana lentoyhtiönä viidettä kertaa. Kilpailun järjestää kansainvälinen lentoliikenteen arviointijärjestö Skytrax. Yhtiö sai myös maailman parhaan Business-luokan, parhaan Business-luokan istuimen ja Lähi-idän parhaan lentoyhtiön palkinnot.

Qatarin valtion virallisella lentoyhtiöllä on tällä hetkellä yli 250 nykyaikaista lentokonetta, jotka lentävät Hamadin kansainväliseltä lentoasemalta (HIA) yli 160 kohteeseen eri puolilla maailmaa. Lentoyhtiö on julkistanut vuonna 2019 useita uusia ja mielenkiintoisia kohteita, kuten Portugalin Lissabon; Malta; Marokon Rabat; Filippiinien Davao; Turkin Izmir; Somalian Mogadishu ja viime viikolla Malesian Langkawi. Myöhemmin tänä vuonna lentoyhtiön kasvavaan verkostoon lisätään Botswanan Gaborone.

Tiedoksi toimittajille

Tietoja Qatar Airwaysista:

Qatar Airways, Qatarin valtion kansallinen lentoyhtiö, juhlistaa yli 20 vuoden Going Places Together -sloganiaan. Yhtiö kuljettaa matkustajia yli 160 yritys- ja vapaa-ajan kohteeseen, ja sen kalustoon kuuluu yli 250 nykyaikaista lentokonetta.

Useasti palkittu Qatar Airways sai äskettäin vuoden 2019 World Airline Awards -palkinnon parhaana lentoyhtiönä. Kilpailun järjestää kansainvälinen lentoliikenteen arviointijärjestö Skytrax. Yhtiö sai myös Lähi-idän parhaan lentoyhtiön, maailman parhaan Business-luokan ja parhaan Business-luokan istuimen palkinnon tunnustuksena aivan uudenlaisesta Business-luokan Qsuite-elämyksestä. Qatar Airways on ainoa lentoyhtiö, jolle on myönnetty himoittu Skytrax Airline of the Year -palkinto, joka tunnetaan lentoalalla huippuluokan merkkinä, jo viisi kertaa.

Qatar Airwaysin patentoitu Qsuite-tuote toi markkinoille alan ensimmäisen parisängyn Business-luokassa sekä syrjään siirrettävät suojapaneelit, joiden avulla viereisillä paikoilla istuvat matkustajat voivat luoda oman yksityisen tilansa.

Qatar Airways oli Persianlahden ensimmäinen lentoyhtiö, joka liittyi kansainväliseen oneworld-lentoyhtiöallianssiin. Sen kautta matkustajilla on valittavanaan yli 1 000 lentoasemaa yli 160 maassa ja 14 250 lähtöä päivässä.

Qatar Airwaysin lennonaikainen viihdejärjestelmä Oryx One tarjoaa matkustajille jopa 4 000 viihdevaihtoehtoa. Tarjolla on uusimpia hittielokuvia, TV-sarjoja, musiikkia, pelejä ja paljon muuta. Matkustajat, jotka lentävät Qatar Airwaysin lennoilla B787, B777, A350, A380, A319 sekä valituilla A320- ja A330-lennoilla, voivat myös pitää yhteyttä perheenjäseniinsä ja ystäviinsä lennon aikana palkitun lentoyhtiön Wi-Fi- ja GSM-palvelun kautta.

Qatar Airways on ylpeä saadessaan tukea useita kansainvälisiä ja paikallisia aloitteita, jotka pyrkivät rikastamaan maailmanlaajuisia yhteisöjä. Qatar Airways, FIFA:n virallinen kumppani, on useiden huipputason urheilutapahtumien virallinen kumppani, mukaan lukien FIFA World Cup Qatar 2022TM. Pyrimme heijastamaan urheilun arvoa keinona tuoda ihmiset yhteen, mikä on ydinviesti myös lentoyhtiön omassa brändiviestissä – Going Places Together.

Qatar Airways Cargo, yksi maailman johtavista kansainvälisistä lentorahtiyhtiöistä, tarjoaa yli 60 rahtikohdetta ympäri maailman Dohan maailmanluokan keskuksen kautta. Yritys toimittaa rahtia myös yli 160 tärkeään liike- ja lomamatkakohteeseen maailmanlaajuisesti yli 250 lentokoneen voimin. Qatar Airways Cargon kalustoon kuuluu kaksi Boeing 747-8 -rahtikonetta, 19 Boeing 777 -rahtikonetta ja viisi Airbus A330 -rahtikonetta.

Pikafaktat

FIFA Club World Cup Qatar 2019TM -kisojen virallinen lentoyhtiökumppani Qatar Airways on julkistanut mielenkiintoisen Dohan kampanjan. Palkittu lentoyhtiö julkisti upeita lentotarjouksia Economy- ja Business-luokan lipuista sekä erilaisia paketteja maailmalta Dohaan.  Qatar Airwaysin asiakkaat voivat matkustaa Helsingin kautta turistiluokassa alkaen 379 eurosta. Lisäksi he voivat hankkia ottelulippuja maailman jalkapallotähtien otteluihin FIFA Club World Cup Qatar 2019TM -kisoissa 11.–21. joulukuuta.* Matkustajat voivat myös varata upeita hotelli- ja lentokenttäkuljetuspaketteja Discover Qatarin kautta.

Lainaukset

Olemme iloisia voidessamme tarjota faneille näitä upeita matkatarjouksia Qatariin ja FIFA Club World Cup Qatar 2019TM -kisoihin. Haluamme inspiroida matkustajia tutustumaan Qatarin tarjontaan niin jalkapallokentällä kuin sen ulkopuolellakin.  "Lentoyhtiönä uskomme vahvasti siihen, että urheilu voi yhdistää ihmisiä. Odotammekin saavamme kuljettaa tuhansia intohimoisia faneja Qatariin nauttimaan maailmanluokan jalkapallosta sekä viiden tähden vieraanvaraisuudesta ja järjestelyistä. FIFA Club World Cup Qatar 2019TM toimii jännittävänä alkusoittona maailman suurimmalle jalkapallotapahtumalle, FIFA World Cup Qatar 2022:lleTM, joka järjestetään kolmen vuoden kuluttua.
Qatar Airways -konsernin toimitusjohtaja Akbar Al Baker