Aktiivinen istuminen ratkaisu selkävaivoihin

Nykyihminen istuu keskimäärin 14 tuntia päivässä, tämä on todellinen haaste selän kunnolle. Technogymin kehittämä Active Sitting -pallo pakottaa istumaan oikein ja aktivoi harjoitussovelluksen avulla.

Technogymin kehittämä Active Sitting -pallo pakottaa istumaan oikein ja tekee istumisesta lihaksia aktivoivaa, vahvistaen mm. selän lihaksistoa ja parantaen ryhtiä. Pallo sisältää aktivoivan harjoitussovelluksen, jotka on ladattavissa pallon kantohihnaan upotetusta QR -koodista. Korkealaatuisella ja erittäin kestävällä kalustekankaalla päällystetty istuinpallo on myös erittäin tyylikäs.

Selän kunnon mukainen harjoitusohjelma suoraan matkapuhelimeen sekä Outlook kalenteriin

Active Sitting pallon kantohihnaan on piilotettuna QR -koodi, joka käynnistää harjoitussovelluksen matkapuhelimessa. Sovellus esittää ensin tarkentavia kysymyksiä selän kunnosta ja antaa vastausten pohjalta harjoitusohjelman. Harjoitusohjelman voi siirtää suoraan napinpainalluksella sovelluksesta omaan Outlook kalenteriin. Kalenteri muistuttaa työpäivän aikana milloin on taukojumpan paikka ja avaa tietokoneelle harjoitusvideon. Harjoitusohjelmaa pääsee myös itse muokkaamaan.

Pallossa on vakautettu luistamaton pohja, joten se on erittäin turvallinen käyttää. Kalustekankaan saa kätevästi irrotettua pesua varten.

Lisätietoja:
Qicraft Finland Oy
Minna Huhtakangas
Markkinointipäällikkö
P. 020 7890 909

minna.huhtakangas@qicraft.fi

Avainsanat:

Yrityksestä

Qicraft on johtava kuntolaitteiden toimittaja pohjoismaissa sekä Virossa. Autamme asiakkaitamme rakentamaan toimivan kokonaisuuden hyvinvointiin, kuntoutukseen sekä kannattavaan liiketoimintaan. Olemme intohimoisia visiomme suhteen: ”To attract more people to the benefits of a wellness lifestyle.” Qicraft tarjoaa ratkaisuja laajasti eri segmenteille: liikuntakeskukset ja kuntosalit, kuntoutus, yritysliikunta, hotellit, kylpylät, urheiluseurat ja urheilutalot sekä kotikuntoilu. Edustamamme tuotemerkit ovat Technogym, BodyBike, Jungle Sports ja Queenax.

Aktiivinen istuminen ratkaisu selkävaivoihin