QLEANTAB® tuo markkinoille puhdistusaineita, jotka puhdistavat planeettamme

Report this content

Ainutlaatuinen ympäristöystävällinen siivousbrändi koti- ja kaupalliseen käyttöön, joka lahjoittaa 1 % jokaisesta myynnistä Skandinavian ympäristöprojekteihin.

Helsinki, 4. tammikuuta 2023 – QLEANTAB AB, ruotsalainen yritys, joka on keskittynyt valmistamaan vähemmän haitallisia tuotteita päivittäiseen käyttöön, on julkistanut virallisesti kolme ensimmäistä tuotetta uusista 100 % biohajoavista, ympäristöystävällisistä puhdistusaineistaan.

Markkinoilla, joilla 67 % kuluttajista on usein huolissaan kestävyysongelmista, QLEANTAB käyttää yhteistä päivittäistä tarvetta, siivousta, investoidakseen tämän jatkuvasti kasvavan huolen ratkaisemiseen.

"Jokainen myymämme tuote osallistuu ympäristöä hyödyttävien projektien rahoitukseen", sanoi Stefan Bergenrot, QLEANTABin globaalin myynnin johtaja. "Haluamme vaikuttaa hyvin paikallisella tasolla tehdäksemme yhteisöistämme puhtaampia, terveellisempiä ja kestävämpiä, ja käynnistämme lähikuukausina paikallisten ympäristöhankkeiden rahoitushaun.”

Itse tuotteet, jotka ovat vegaanisia, cruelty-vapaita ja joista tulee Ruotsin ensimmäiset Nordic Swan -sertifioidut ekopuhdistustabletit, tulevat 5 gramman poretabletteina, joissa on uudelleenkäytettäviä 100 % kierrätettyjä alumiinipulloja, joihin ne liuotetaan. Tarve kuljettaa tonnia vettä tai sijoittaa miljoonia muovipulloja kaatopaikalle on poissa.

Valmistettu EU:ssa biohajoavista ainesosista, joista yli 90 % hajoaa 30 päivässä, tehokkuus ja kestävyys ovat olleet kaksi päätekijää tuotteiden kehittämisessä. Formulaatiosta asiakaskäyttöön jokainen askel on tutkittu varmistaaksemme lopputuloksen: kestävät puhdistustuotteet, jotka toimivat vaarantamatta terveyttämme tai planeetan terveyttä.

Jos haluat kuulla lisää Qleantab-tuotteista, ota yhteyttä Tomi Pyyhtiä soittamalla puh. 050 388 4106

QLEANTAB AB on ruotsalainen yritys, joka valmistaa kestäviä tuotteita päivittäiseen käyttöön, jotka aiheuttavat vähemmän haittaa itsellemme ja planeetallemme. Vuonna 2022 voitimme parhaan uuden ekotuotteen Ecoliving Innovation Awards -kilpailussa. Tuotteemme ovat saatavilla Ruotsissa ja Skandinaviassa osoitteessa qleantab.se