• Nelly Group/

Lekmer.com, Pohjoismaiden johtava nettikauppa lapsiperheille, tuo markkinoille uutta. Jox – lastenhuoneen uusi tuotemerkki!

Jox-mallisto koostuu lastenhuoneen huonekaluista, tekstiileistä sekä säilytysratkaisuista. Hillityt pastellisävyt luovat kotiin lämpöä ja pehmeyttä, ja leikkisät harlekiini- ja oktagonkuviot sopivat täydellisesti lapsen omaan valtakuntaan. Täältä löydät koko Jox - tuotevalikoiman: http://lekmer.fi/jox/

Ajattomalla skandinaavisella tyylillään ja luonnollisilla materiaaleillaan ihastuttava Jox haluaa valmistaa laadukkaita sisustustuotteita, jotka miellyttävät niin isoja kuin pieniä. Jox edustaa laatua oikeaan hintaan sekä ennen kaikkea ympäristöystävällisyyttä! Tekstiilit ovat Ökotex – sertifioituja ja kaikki puuosat ovat FSC – merkittyjä. Kaikki tuotteet lähetetään litteissä pakkauksissa, mikä vähentää pakkausmateriaalin käyttöä ja tekee kuljetuksesta ympäristöystävällisempää.

Mallisto sisältää huolellisesti valittuja sävyjä, joita on helppo yhdistellä keskenään - lähtökohtana lapsen oma lempiväri. Mallisto on helposti yhdistettävissä kodin muuhun väri- ja muotomaailmaan, joten lapsen kasvettua tuotteet jatkavat elinkaartaan osana kodin sisustusta. Tavoitteena on tarjota kauniita tuotteita, jotka kestävät aikaa ja kulutusta.

”Yhä useammassa kodissa suositaan vaaleaa ja avaraa sisustusta, ja näin ollen lastenhuoneen sisutuksen toivotaan sopivan kodin muuhun värimaailmaan. Jox – merkin harmoniset värit ja muodot ovat suunniteltu juuri tätä tarkoitusta varten. Kun lapset ovat kasvaneet isoiksi voidaan tuotteet ottaa käyttöön muualla kodissa, mikä pidentää tuotteiden käyttöaikaa” , kertoo Lekmerin toimitusjohtaja Fredrik Palm

Mallisto on nyt saatavilla Lekmer.fi – sivustolla. Lisää kuvia ja tietoa Jox - merkistä löydät täältä:  joxkids.com

Lekmer - Lelukauppa netissä
Lekmer.com on johtava nettikauppa lapsiperheille. Lekmer on voittanut Vuoden kauppa ja Vuoden asiakaspalvelu 2014-palkinnot Norjassa, ja lisäksi se on valittu Vuoden Lasten-,Vauva- ja Lelukaupaksi sekä Norjassa että Ruotsissa. Valikoimaan kuuluu 900 tuotetta: vauvatuotteita, lastenvaunuja, turvaistuimia, leluja, lastenvaatteita ja lastenhuoneen sisustustavaroita. Lekmer toimii Ruotsissa, Norjassa, Suomessa, Tanskassa sekä Hollannissa. Lekmerin päätoimisto sijaitsee Tukholmassa. Lekmer.com on osa CDON Group e-kauppakonsernia.