Martti Kurppa QPR:n Talousjohtajaksi

MARTTI KURPPA QPR:N TALOUSJOHTAJAKSI QPR Software Oyj:n talousjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi on nimitetty ekonomi Martti Kurppa. Kurppa on toiminut aiemmin talous- ja yritysjohdon tehtävissä monikansallisissa yrityksissä kuten Dow Jones Markets, Cygate ja Hebi Health Care. Martti Kurpan pitkäaikainen kokemus talousprosessien kehittämisestä ja käyttöönotosta tulee olemaan vahva voimavara tukemassa QPR'n taloushallinnon viemistä huipputasolle. QPR:stä lyhyesti QPR tekee interaktiivisia ohjelmistotuotteita, joilla sitoutetaan ihmisiä organisaatioden tavoitteisiin ja prosesseihin. QPR:n asiakasohjautuva tuotekehitys tekee luotettavia ja nopeasti käyttöönotettavia ratkaisuja prosessijohtamiseen sekä balanced scorecardin suunnitteluun, toteuttamiseen ja kommunikointiin siten, että ihmiset sitoutuvat niihin. QPR tekee liiketoimintaa tiukassa yhteistyossa kansainvalisen jakelutiensä kanssa. QPR Software Oyj Yhteydet: Toimitusjohtaja Jouko Pelkonen 040-556 2387 Talousjohtaja Martti Kurppa 040-563 6649 www.qpr.com Jakelu: Helsingin Pörssi Kekeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/12/17/20021217BIT00630/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/12/17/20021217BIT00630/wkr0002.pdf