QPR Software Oyj:n toimitusjohtaja vaihtuu tammikuussa

QPR Software Oyj Pörssitiedote 20.12.2002 klo 18.50 QPR Software Oyj:n toimitusjohtaja vaihtuu tammikuussa QPR Software Oyj:n perustaja Jouko Pelkonen on päättänyt irtisanoutua toimitusjohtajan tehtävistä 7.1.2003 alkaen. Toimitusjohtajuus siirtyy hallituksen valitsemalle uudelle henkilölle. Uusi hallitus valitaan samana päivänä pidettävässä ylimääräisessä yhtiökokouksessa. Entisestä hallituksesta jatkavat muut paitsi Jouko Pelkonen ja lisäksi hallitukseen tulee ulkopuolelta täydennystä. Uudeksi toimitusjohtajakasi on lupautunut nykyinen hallituksen puheenjohtaja Antti Kosunen, mikäli hallitus hänet tehtävään nimeää. QPR Software Oyj Yhteydet: Jouko Pelkonen, toimitusjohtaja 040 556 2387 www.qpr.com Jakelu: Helsingin Pörssi Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/12/20/20021220BIT01590/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/12/20/20021220BIT01590/wkr0002.pdf