QPR SOFTWAREN ROSETTANET -LIIKETOIMINTA KÄYNTIIN

Report this content

QPR SOFTWAREN ROSETTANET -LIIKETOIMINTA KÄYNTIIN · QPR ProcessGuide for RosettaNet julkistettu, ensimmäiset asiakastoimitukset heti · QPR:n Teemu Lehto nimitetty vuokrajohtajaksi RosettaNet organisaatioon nimikkeellä Director, Business Process Modelling QPR Software Oyj on käynnistänyt liiketoiminnan RosettaNet:n avoimien standardien mukaisten liiketoimintaprosessien käyttöönoton tukemiseksi. QPR:n lokakuussa 2001 aloittama tuotekehitysprosessi QPR ProcessGuide for RosettaNet -tuotteen kehittämiseksi on saatu päätökseen ja ensimmäiset asiakastoimitukset käynnistyvät heti. QPR:n RosettaNet-liiketoimintatiimin vetäjä Teemu Lehto on nimitetty RosettaNet -organisaatioon Los Angelesiin määräaikaiseksi vuokrajohtajaksi nimikkeellä Director, Business Process Modelling. RosettaNet -konsortio, johon kuuluu yli 400 maailman johtavaa elektroniikka- ja IT-yritystä, edistää e-Business prosessien avointen standardien kehittämistä ja käyttöönottoa. QPR on 100 henkilön kannattavasti kasvava ja kansainvälinen ohjelmistotuoteyritys. QPR:llä oli 31.12.2001 yhteensä 70 partneria 26 maassa ja kaikissa maanosissa. QPR-konsernin liikevaihto vuonna 2001 oli 12,417 MEUR, jossa kasvua 38 prosenttia edellisestä vuodesta. Liikevaihdosta 93 prosenttia saatiin monistettavista tuotteista ja 7 prosenttia asiantuntijapalveluista. Liikevoitto vuonna 2001 oli 2,909 MEUR, jossa kasvua 54 prosenttia edellisestä vuodesta. QPR SOFTWARE OYJ Toimitusjohtaja Jouko Pelkonen Yhteydenotot QPR SOFTWARE OYJ Jouko Pelkonen, puh. 040 556 2387 jouko.pelkonen@qpr.fi JAKELU: Helsingin Pörssi Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/02/11/20020211BIT00280/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/02/11/20020211BIT00280/bit0001.pdf