Qt Groupin johdon osavuotisen selvityksen julkaiseminen 26.10.2023

Qt Group Oyj:n johdon osavuotinen selvitys 1.1.-30.9.2023 julkaistaan torstaina 26.10.2023 klo 13:00. Johdon osavuotinen selvitys on julkaisemisen jälkeen nähtävillä osoitteessa www.qt.io/sijoittajat

Tiedotustilaisuus

Englanninkielinen tiedotustilaisuus analyytikoille pidetään 26.10.2023 klo 15.00–16.00 Helsingissä ja webcast-lähetyksenä osoitteessa www.qt.io/sijoittajat Tilaisuudessa esiintyvät toimitusjohtaja Juha Varelius ja talousjohtaja Jouni Lintunen. Tallenne webcast-lähetyksestä on saatavilla pian tapahtuman jälkeen.

Tiedotustilaisuudessa voi esittää kysymyksiä puhelinkonferenssin kautta. Rekisteröidyttyäsi telekonferenssiin alla olevan linkin kautta, saat puhelinnumeron ja konferenssitunnuksen osallistumista varten: https://palvelu.flik.fi/teleconference/?id=10010164 Mikäli haluat esittää kysymyksiä, näppäile *5 puhelimeesi liittyäksesi jonoon.

Tiedotustilaisuuteen voi osallistua myös paikan päällä Sanomatalossa (Studio Eliel, Töölölahdenkatu 2, Helsinki). Studiossa on rajallinen määrä istumapaikkoja, joten pyydämme ilmoittautumaan ennakkoon sähköpostitse pr@qt.io 24.10. mennessä.

pr@qt.io

Qt Group

Qt Group (Nasdaq Helsinki: QTCOM) on globaali ohjelmistoyritys, jonka teknologioihin luottavat alojensa johtavat yritykset ja yli 1,5 miljoonaa kehittäjää ympäri maailman kehittäessään käyttäjien rakastamia sovelluksia ja älylaitteita. Autamme asiakkaitamme parantamaan tuottavuutta koko tuotekehitysprosessin läpi käyttöliittymäsuunnittelusta ja ohjelmistokehityksestä laadunvarmistukseen ja tuotantoon. Asiakkaamme toimivat yli 70 eri alalla yli 180 maassa. Qt Group työllistää noin 700 ammattilaista, ja sen liikevaihto oli 155,3 miljoonaa euroa vuonna 2022. Lue lisää osoitteessa: qt.io.