Qt World Summit 2020 -tapahtuman puheenvuoroissa Ford, Schrödinger ja monia muita

Qt Group Oyj Lehdistötiedote 19.10.2020

Qt-ekosysteemin suurin vuosittainen tapahtuma järjestetään tänä vuonna virtuaalisesti 22. lokakuuta. Mukana on jälleen Qt-asiakascaseja, keynote-puheenvuoroja sekä demoja, jotka antavat viitteitä tulevaisuuden ohjelmistokehityksen suunnasta.

The Qt Companyn vuosittainen Qt World Summit -tapahtuma oli alun perin suunniteltu pidettäväksi Palm Springsissä keväällä 2020. Covid-19 pandemiarajoitusten myötä tapahtuma muutettiin virtuaaliseksi. Paikkana on virtuaalinen 3D Palm Springs -ympäristö, jonne osallistujat voivat lennättää luomansa avattaren ja osallistua tapahtumaan mistä päin maailmaa tahansa. Aiempina vuosina elävän yleisön edessä ovat esiintyneet maailmanluokan yritykset kuten Google, LG, Omron, Toyota, Hasselblad ja Daimler, sekä muita riippumattomia asiantuntijatahoja. Myös tänä vuonna tarjolla on tietoa ohjelmistokehityksen tulevaisuudesta ja alan trendeistä erilaisten puheenvuorojen muodossa. Tapahtumassa voit kuulla mm. seuraavat puheenvuorot:

Patrick Lorton, CTO, Schrödinger
Enabling Next-Generation Drug Discovery

Jeff Cotter, Feature Engineer, Ford Automotive
Virtual Automotive Feature Simulator

Nicolai Josuttis, C++ standardointikomitean jäsen, kirjailija, puhuja
From C To C++20 and beyond

Lars Knoll, Chief Architect, The Qt Company
Qt6 and other cool new stuff - What's coooking?

Keynote-puheenvuorojen lisäksi Qt World Summitissa on tarjolla asiantuntijapuheenvuoroja muun muassa seuraavista aiheista: Python integraatiot, käyttöliittymäsuunnittelu sekä 3D grafiikat ja animaatiot. Puheenvuoroja pitävät Qt:n asiakkaat, partnerit sekä Qt:n omat tuotekehitysasiantuntijat.Lisätietoja tapahtumasta sekä rekisteröityminen: www.qtworldsummit.com

Mediayhteydet
Katja Kumpulainen
katja.kumpulainen@qt.io

Qt Group (Nasdaq Helsinki: QTCOM) on globaali, yli 70 teollisuuden alalla vaikuttava ohjelmistoyritys, jonka oma johtava teknologia vaikuttaa miljoonien laitteiden ja sovellusten taustalla. Kansainväliset yhtiöt ja ohjelmoijat ympäri maailman luottavat Qt:n teknologiaan, jonka avulla yhtiö auttaa asiakkaitaan luomaan poikkeuksellisia asiakaskokemuksia ja edistämään asiakkaidensa digitaalisia muutosaloitteita. Yhtiön liikevaihto vuonna 2019 oli 58,4 miljoonaa euroa. Yhtiön palveluksessa työskentelee noin 340 henkeä.