SRV valitsi Quattroservicesin vuoden kumppaniksi

LEHDISTÖTIEDOTE 22.3.2016 – SRV on valinnut vuoden 2015 yhteistyökumppanikseen Quattroservices Oy:n.

SRV on valinnut vuoden 2015 yhteistyökumppanikseen Quattroservices Oy:n, joka on toiminut SRV:n kumppanina muun muassa logistiikka-, kauppakeskus- ja laboratoriokohteissa.

Vuoden 2015 yhteistyökumppani julkistettiin SRV:n kutsuvierastilaisuudessa, jossa kunniakirjan kävi noutamassa Quattroservices Oy:n toimitusjohtaja Kimmo Lehtonen.

– Arvostamme tärkeältä kumppanilta saatua kiitosta. Tämä haastaa meidät toimimaan yhtä kiitettävästi myös tulevaisuudessa, Kimmo Lehtonen sanoo, ja muistuttaa, että kiitos kuuluu ennen kaikkea tekevälle joukolle.

Quattroservicesin sähköurakointi on toiminut yhteistyössä SRV:n kanssa useissa kohteissa. Näistä tärkeimpiä ovat Tullinpuomin HUSLAB-talo Helsingissä ja Kauppakeskus Willa Hyvinkäällä. Kohteiden projektipäällikkönä toimi sähköurakoinnin tekninen johtaja Jani Aunola. Hänen kuvailee kohteita vaativiksi.

– Kumpikin urakka on ollut varsinkin aikataulullisesti haastava, Jani Aunola kertoo.

Kunniakirjassa todetaan lisäksi, että ”hyvän yhteistyökumppanin ominaisuuksia on innostunut ja motivoitunut asenne asentajasta johtajaan, jotka ovat omaksuneet SRV:n mallin.”

Quattroservices Oy kuuluu talotekniikkakonserni Quattro Mikenti Groupiin.

Kimmo Lehtonen, toimitusjohtaja, Quattroservices Oy, 040 9031 223, kimmo.lehtonen@quattroservices.fi

Quattroservices Oy

Quattroservices on monipuolinen talotekniikkaurakoitsija Suomessa ja Venäjällä. Palveluihimme kuuluvat sähköurakointi, LVIJA-urakointi, sähkön jakelujärjestelmät, turvajärjestelmät, antennijärjestelmät, ATK-, tele- ja tietoliikenneverkot, lämmitysjärjestelmät, vesi- ja viemärijärjestelmät, ilmastointijärjestelmät, jäähdytysjärjestelmät ja erillisjärjestelmät.

Quattro Mikenti Group Oy

Quattro Mikenti Group -konserni tekee kaikkia LVIJA-, sähkö- ja sprinkleritöitä Suomessa ja Venäjällä. Yritysryhmä on Suomen suurimpia ja kansainvälisimpiä talotekniikka-alan toimijoita. Konsernin palveluksessa on lähes 300 LVI- ja sähköalan ammattilaista. Toimipaikkoja on Suomessa yksitoista ja Venäjällä kaksi. Vuoden 2015 liikevaihto ylsi 80,3 miljoonaan euroon.