Rezidor avaa Radisson Blu Resort & Spa-hotellin, Korsikan Ajaccio Bayssa

Rezidor on avannut ensimmäisen hotellinsa Korsikassa - mahtavan Radisson Blu Resort & Spa-hotellin omistaa Ollandini-ryhmä joka on tehnyt suurimman hotelli-investoinnin Korsikassa 30 vuoteen. Hotellissa on 170 huonetta ja se sijaitsee lähellä Porticciota, aivan Agosta-rannan lähellä. Asiakkaille on tarjolla todellinen paratiisi - kaunis maisema,
minimalistisesti sisustetut huoneet, ja mahtavat ruoka ja hyvinvointipalvelut.

"Olemme iloisia voidessamme avata hotellin Jean-Marc Ollandinin ja hänen ryhmänsä kanssa. Tämä vahvistaa hotellisalkkuamme sekä korostaa meidän johtavaa asemaa Euroopan isoimpana hotelliryhmänä, kommentoi Rezidorin toimitusjohtaja Kurt Ritter.

Upean Agosta Beach lahden lähettyviltä löytyy myös Sanguinaires saaret, punaiset ​​kivet, kuohuviinit
turkoosi vesi, kiehtovat vuoret, ja ennen kaikkea sininen taivas ja
välimeren aurinko. Radisson Blu Resort & Spa Ajaccio Bay hotellin sijainti tekee unelmista
totta - Chic Porticcio sijaitsee ainoastaan viiden kilometrin päässä, ja lähellä on myös Ajaccion lauttasatama (19 km) sekä Ajaccion kansainvälinen lentokenttä (15 km).

Kaikki 170 huonetta ja sviittiä tässä ensiluokan lomakeskuksessa tarjoaa akvamariiniväreillä ja vaalealla puulla sisustettuja huoneita jotka ovat 28–52 neliömetriä kooltaan (perhehuoneita ja huoneita liikuntarajoitteisille vieraille on saatavilla). Hotelli on täysin omistettu rantaelämälle, vesiurheilulle ja hyvinvoinnille. Radisson Blu Resort & Spa Ajaccio Bayssa on ulkouima-allas, lasten allas ja 900 neliömetrin hyvinvointialue mistä löytyy poreallas, kuntosali, sauna, sekä spa-hoitola.
Spa-hoitola käyttää tuotteita arvostetuilta Sothys ja Crane merkeiltä, joiden tuotteet ovat tehty paikallisten saarten kasveista. Pieneet vieraat ovat tervetulleita lastenkerhoon, jossa ohjelma "Erittäin Tärkeät Lapset " on tarjolla koulujen lomien aikana - ohjelmaan kuuluu useita toimintoja ja ammattimaista ohjausta.

Herkkusuut nauttivat lomakeskuksen pääravintolassa "Muvra":ssa, missä menu on inspiroitu paikallisesta ruoasta. Tai mitä sanoisitte herkullisesta greippi-meriahvenesta, sianlihasta paikallisessa hunajassa, mustikkasorbesta tai ananas carpacciosta? Kaksi baaria täydentää tarjouksen, sieltä vieraat saavat trendikkäitä cocktaileja, rennon ilmapiirin ja upean merinäköalan kera.

Heille jotka yhdistävät vapaa-ajan ja työmatkan, Radisson Blu Resort & Spa Ajaccio Bay:sta löytyy jopa 400 neliötä kokoustilaa jopa 250 hengelle. Kaikissa kokoushuoneissa on päivänvaloa ja huoneet ovat varustettu uusimmalla teknologialla.

Osa hotellista on myös kauppakeskus ja matkailutoimisto jossa toimintaa ja retkiä järjestet
ään, kaikkea jet skistä ja purjehduksesta, kierto-ajeluihin ja retkeilyyn. Korsikan saarta,
missä Napoleon Bonaparte syntyi, kutsutaan myös nimeltä "Île de Beauté" (kauneuden saari) – täältä löytyykin vihertävä metsä ja vuoristo, tuoksuvat maquis-pensaikot
, ihanat viinitarhat, ja viehättävät ja historialliset vanhat kaupunginosat. Korsikalla on myös yli 200 rantaa ja 1000 kilometriä rantaviivaa - saari on tunnettu kauniista sinisistä lahdistaan, ihanista maisemista ja mahtavasta säästään.

Yhteystiedot

Christiane Reiter, Senior Director Corporate Communication, +32 2 702 9222, Christiane.Reiter@Rezidor.com
Renu Snehi, Director Corporate Communication, +32 2 702 9241, Renu.Snehi@Rezidor.com

Tietoa Carlson Rezidor hotelliryhmästä

Carlson Rezidor hotelliryhmä aloitti toimintansa vuoden 2012 alkupuolella, ja on yksi maailman suurimmista ja dynaamisimmista hotelliketjuista. Carlson Rezidor
hotelliryhmän tuotevalikoima sisältää mm.1,300 hotellia, ja sen maailmanlaajuinen toimiala sisältää 80 maata sekä suuren valikoiman maailmanlaajuisia tuotemerkkejä
kuten Radisson Blu ®,Country Inns & Suites By CarlsonSM, Park Inn by Radisson, Hotel Missoni ja Park Plaza®).
Hotelleja Suomessa on muun muassa Helsingissä, Turussa, Oulussa ja Vaasassa.

Useimmissa konsernin hotelleissa asiakkaat voivat hyötyä kantaklubi Carlsonista - yksi kaikkein palkituimmista kanta-asiakasohjelmista maailmassa.
Carlson Rezidor hotelliryhmä ja sen tuotemerkit työllistää yli 80,000 ihmistä ja hotelliryhmän pääkonttorit sijaitsevat Minneapolissa USA:ssa sekä Brysselissä Belgiassa.