Rahtiputki tuo Amerikan verkkomarkkinat kotiovelle − Myös yritys hyötyy kustannustehokkaasta rahdista

Report this content

Suomalainen Rahtiputki Oy tuo markkinoille tervetulleen edullisen varastointi- ja rahtipalvelun, joka on räätälöity suomalaisen verkko-ostajan tarpeisiin. Vahva euro houkuttelee yhä useampaa suomalaiskuluttajaa ostoksille amerikkalaisiin verkko-kauppoihin, sillä USA:n laaja tarjonta herättää kiinnostusta. Aiemmin tilaaminen on ollut hankalaa ilman voimassaolevaa osoitetta maassa, ja yrityksille tuonti USA:sta on aiheuttanut varastointiongelmia sekä suuria rahtikustannuksia. Rahtiputki tarjoaa ainoana myös edullisen merirahtivaihtoehdon konttia pienemmissä erissä. Suomessa toimiva suomenkielinen asiakaspalvelu tarjoaa selvän edun kilpailijoihin nähden, kun kysymyksiin saa vastaukset suomeksi.

Kuljetus kotiovelle viikossa

Rahtiputki Oy on edelläkävijä verkkokaupan mahdollisuuksien hyödyntämisessä. Suomalainen kuluttaja voi tilata amerikkalaisista verkkokaupoista haluamansa tuotteet Rahtiputken varastolle USA:ssa ja kotiuttaa ne suuremmissa erissä, jolloin rahtikustannuksissa säästää merkittävästi.

Rahtiputken suomenkielisessä verkkopalvelussa käyttäjä näkee, kun tavara saapuu varastoon. Ostoksiaan voi kerätä veloituksetta Rahtiputken varastolle kuukauden ajan ja kotiuttaa ne suuremmissa erissä. Palvelu helpottaa amerikkalaisista verkkokaupoista tilaamista huomattavasti, kun tilauksen oikeellisuus pystytään tarkastamaan jo ennen tavaran lähettämistä Suomeen. Lentorahdin ohella Rahtiputki tarjoaa hinnoiltaan huokean merirahdin, joka tuo kuljetuksen sisältöön huomattavia lisämahdollisuuksia.

Mitä enemmän tuotteita kerää samaan kuljetukseen, sitä edullisemmaksi rahti tulee, ja merirahtihinnat ovat vielä alle kolmanneksen lentorahtihinnoista. Rahtimaksun voi tarkistaa aina etukäteen verkkopalvelumme laskurilla. Asiakas hyötyy palvelustamme eniten kotiuttamalla tilauksia suuremmissa erissä, esimerkiksi säännöllisesti kerran kuukaudessa. Lentorahdilla joululahjatkin saa jenkeistä kotiin viikossa. Hankintoja kannattaa keskittää esimerkiksi kodin tarvikkeista vaatteisiin, harrastusvälineisiin ja aina paristoihin saakka. Meriteitse voidaan tuoda suurempia hankintoja, kuten autoja ja tukkueriä, Rahtiputken toimitusjohtaja Olli Yliaho kertoo.

Kustannussäästöä ja käytännön hyötyjä myös yritykselle

Rahtiputki tarjoaa oman toimitusosoitteen USA:ssa myös yrityksille, jolloin niiden ei tarvitse investoida varojaan oman varaston perustamiseen Pohjois-Amerikassa. Tuotteita voi välivarastoida Rahtiputken varastolla ja lähettää niitä toivotuissa erissä Suomeen. Kuukausi-maksua varastointipalvelulle ei ole, vaan niin yksityinen kuluttaja kuin yrityskin maksavat vain reilun kuuden euron rekisteröitymismaksun kirjautuessaan palveluun. Rahtiputken palvelu kattaa varastolle saapuvan tavaran punnituksen ja tilavuusmittauksen, ilmaisen varastoinnin neljän viikon ajan, tuotteiden lähetyspalvelut sekä maahantuontitullauksen ja jakelun kotiovelle Suomessa.

Palvelumme avulla maahantuonti on myös yritykselle erittäin kustannustehokasta. Tarjoamme varastopalvelun ja aidon katuosoitteen USA:n itärannikolla, jonka amerikkalaiset kauppiaat hyväksyvät toimitusosoitteeksi. Tuotteet on vakuutettu koko niiden varastoinnin ajan, ja niille on mahdollista ottaa myös edullinen kuljetusvakuutus, Yliaho tiivistää.

Suomalainen softa uniikin palvelun ytimenä

Suomalaiseen osaamiseen pohjautuvan ainutlaatuisen verkkopalvelun avulla varaston hallinta hoituu täysin reaaliaikaisesti. Tietojärjestelmää on kehitetty usean vuoden ajan, eikä vastaavia palveluita tunneta myöskään muilta markkinoilta.

Lisätiedot

Olli Yliaho, toimitusjohtaja, puh. 044 589 6560 olli@rahtiputki.fi www.rahtiputki.fi
Viestintätoimisto Akvamariini Porter Novelli, puh. 09 241 0072, mari.savolainen@akvamariini.fi

Rahtiputki Oy on suomalaisomisteinen vuonna 2010 toiminnan käynnistänyt yritys, joka työllistää suoraan ja välillisesti kymmeniä henkilöitä logistiikan, rahdinkäsittelyn sekä varastoinnin tehtävissä. Yrityksen palvelu on suomenkielinen ja suomalaisille kuluttajille ja yrityksille räätälöity. Yhtiön suunnitelmissa on palvelun ulottaminen myös ulkomaille.

Avainsanat: